@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Iyo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I Och så bara drar de på en månad till, haha. Jae, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^-^ Har även en ungefärlig månad på mig att tänka så lite som möjligt på Scribblenauts så det blir roligt att spela sedan x) 18 jan, 2013 22:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: GODNATT :3 GODNATT 18 jan, 2013 22:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Iyo: För mig blir det väl antagligen att spela andra spel under tiden.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I Och så bara drar de på en månad till, haha. Jae, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^-^ Har även en ungefärlig månad på mig att tänka så lite som möjligt på Scribblenauts så det blir roligt att spela sedan x) EDIT: Wheatley. Hipster Wheatley. Flying Rainbow Ridable Hipster Wheatley. Det kommer bli ROLIGT
18 jan, 2013 22:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
Alltså åååååhhhh, jag kan inte gå in på facebook, det står Den här webbsidan är inte tillgänglig. Och jag som verkligen behöver vara inne på facebook just precis nu! DAKHSFAKJSFH
18 jan, 2013 22:07 |
|
Ginny00
Elev |
Dagens dos penicillin avklarad.
Tre tabletter om dagen i tio dagar är drygt. 18 jan, 2013 22:09 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: För mig blir det väl antagligen att spela andra spel under tiden.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I Och så bara drar de på en månad till, haha. Jae, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^-^ Har även en ungefärlig månad på mig att tänka så lite som möjligt på Scribblenauts så det blir roligt att spela sedan x) EDIT: Wheatley. Hipster Wheatley. Flying Rainbow Ridable Hipster Wheatley. Det kommer bli ROLIGT OMG nu kommer jag sitta i timmar och planera alla saker jag ska göra :> Kommer antagligen leka runt i item editorn ett tag, haha xD 18 jan, 2013 22:11 |
|
voldemorts.haff
Elev |
18 jan, 2013 22:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Iyo: Spela klart spelet? No. Måste bara göra allt som jag planerat under en månad.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: För mig blir det väl antagligen att spela andra spel under tiden.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I Och så bara drar de på en månad till, haha. Jae, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^-^ Har även en ungefärlig månad på mig att tänka så lite som möjligt på Scribblenauts så det blir roligt att spela sedan x) EDIT: Wheatley. Hipster Wheatley. Flying Rainbow Ridable Hipster Wheatley. Det kommer bli ROLIGT OMG nu kommer jag sitta i timmar och planera alla saker jag ska göra :> Kommer antagligen leka runt i item editorn ett tag, haha xD
18 jan, 2013 22:15 |
|
Ginny00
Elev |
Hoppas på att morgondagen blir okej i alla fall..
18 jan, 2013 22:15 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Spela klart spelet? No. Måste bara göra allt som jag planerat under en månad. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: För mig blir det väl antagligen att spela andra spel under tiden.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I Och så bara drar de på en månad till, haha. Jae, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ^-^ Har även en ungefärlig månad på mig att tänka så lite som möjligt på Scribblenauts så det blir roligt att spela sedan x) EDIT: Wheatley. Hipster Wheatley. Flying Rainbow Ridable Hipster Wheatley. Det kommer bli ROLIGT OMG nu kommer jag sitta i timmar och planera alla saker jag ska göra :> Kommer antagligen leka runt i item editorn ett tag, haha xD Aws xD Så sant c: 18 jan, 2013 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen