@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE skaffa Playstation 3 innan Beyond: Two Souls kommer ut. För mig är inte dataspel att spela själva spelet, jag bryr mig om storyline och lite om grafik. Being a part of the game. Därför vill jag spela det, för Heavy Rain var rejält lyckat i det fallet.
18 jan, 2013 21:15 |
|
Shaunee
Elev |
Har lyssnat om och om igen på Believe i över 5 timmar... Har redan ont i huvdet och öronen, men jag kan inte sluta! Om jag inte slutar börjar jag väl snart hata honom bara för att jag lyssnat för mycket...
Och jag gillar inte ens honom... 18 jan, 2013 21:18 |
|
LolFeelings
Elev |
18 jan, 2013 21:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
18 jan, 2013 21:52 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: 18 jan, 2013 21:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vemvilljagträffavemvilljagträffavemvilljagträffa? (Idol 8D) JO Ginny00 C: Fast hon är nog ingen de kan ordna så att jag får träffa :c Vaaa jag förstår inte? Xd Jag ska kanske till Norrland i sommar. Still a maybe, though. 18 jan, 2013 21:55 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det...Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c:
18 jan, 2013 21:55 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I 18 jan, 2013 21:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Iyo: Jag undrar det med. Dessutom så dröjer de på det. Ett plus är ju att den 15 februari kommer man att vara glad då det bara är att starta spelet efter så lång väntan.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Iyo: Yes. Först släppte de det aldrig, nu måste man förbeställa det... Skrivet av LolFeelings: Har förbeställt Scribblenauts Unlimited på Steam nu. En månad tills det kommer ut, då... ._. Väntar tålmodigt c: Jag undrar vad som tar de så lång tid att släppa det i europa :I
18 jan, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
GODNATT :3
18 jan, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen