Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10206 10207 10208 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.

Hahah är det kul då? xD

nej xD

hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x]

jaa xD
min bror satt och provade olika taktiker att trycka på i flera timmar!

hahahah herregud xD
men seriöst, det funkar bäst med bara ett finger whoops jag vet alldeles för mycket om det här spelet o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

18 jan, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3

18 jan, 2013 21:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.

Hahah är det kul då? xD

nej xD

hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x]

jaa xD
min bror satt och provade olika taktiker att trycka på i flera timmar!

Jag tror spelet bara är ett dumt skämt egentligen. XD

sanna1324567 Vadå för intresseanmälan?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2013 21:05

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 21:06
Antal ändringar: 1

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3
Åååååh gud vad kul!

18 jan, 2013 21:06

Conflate
Elev

Avatar


mamma har typ övat spanska hela dagen yeah sure vi ska till spanien om en vecka men herregud hon frågade mig just m jag gillar att titta på TV på morgonen omg mum please

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

18 jan, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


Solkatten: På någon hemsida. Idolträff. C:

Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3
Åååååh gud vad kul!
Ja hih Hoppas att jag får göra det =D

18 jan, 2013 21:07

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3
Åååååh gud vad kul!
Ja hih Hoppas att jag får göra det =D
Ja verkligen! Hälsa från mig då ; ))

18 jan, 2013 21:09

joel9324
Elev

Avatar


denna kväll: ska äta godis och vara inne på internet typ hela tiden. sounds great ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

18 jan, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3
Åååååh gud vad kul!
Ja hih Hoppas att jag får göra det =D
Ja verkligen! Hälsa från mig då ; ))
Promiseeee ♥

18 jan, 2013 21:11

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag har skickat min intresseanmälan till att få träffa Loreen nu :3
Åååååh gud vad kul!
Ja hih Hoppas att jag får göra det =D
Ja verkligen! Hälsa från mig då ; ))
Promiseeee ♥
Wiieeeee

18 jan, 2013 21:12

1 2 3 ... 10206 10207 10208 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.