@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
18 jan, 2013 20:45 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D?? 18 jan, 2013 20:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av LolFeelings: Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D?? Går det inte att lyssna på båda? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 20:47 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Shaunee: Skrivet av LolFeelings: Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D?? Går det inte att lyssna på båda? Det var inte så jag menade! Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3... Och jag gillar inte ens JB (tror jag...) xD 18 jan, 2013 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Shaunee: Skrivet av LolFeelings: Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D?? Går det inte att lyssna på båda? Det var inte så jag menade! Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3... Och jag gillar inte ens JB (tror jag...) xD Du lyssnar på en artist du inte gillar? xD That doesn't make any sence... haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 20:51 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Shaunee: Skrivet av LolFeelings: Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D?? Går det inte att lyssna på båda? Det var inte så jag menade! Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3... Och jag gillar inte ens JB (tror jag...) xD Du lyssnar på en artist du inte gillar? xD That doesn't make any sence... haha. Det var det jag menade... 18 jan, 2013 20:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 21:01
|
|
Solkatten
Elev |
Har förlorat två tummar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 20:57 |
|
Aivilio
Elev |
18 jan, 2013 20:59 |
|
Conflate
Elev |
JAG VILL HA PERKS OF BEING A WALLFLOWER NU boken alltså, inte filmen. ska läsa boken först, ja det ska jag.
fast jag har alldeles för mycket böcker som jag borde läsa ändå... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det. Hahah är det kul då? xD nej xD hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x]
18 jan, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det. Hahah är det kul då? xD nej xD hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x] jaa xD min bror satt och provade olika taktiker att trycka på i flera timmar! 18 jan, 2013 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen