Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10205 10206 10207 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

18 jan, 2013 20:45

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D??

18 jan, 2013 20:46

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av LolFeelings:
Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D??

Går det inte att lyssna på båda?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2013 20:47

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av LolFeelings:
Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D??

Går det inte att lyssna på båda?

Det var inte så jag menade!
Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3...
Och jag gillar inte ens JB (tror jag...)
xD

18 jan, 2013 20:50

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av LolFeelings:
Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D??

Går det inte att lyssna på båda?

Det var inte så jag menade!
Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3...
Och jag gillar inte ens JB (tror jag...)
xD

Du lyssnar på en artist du inte gillar? xD That doesn't make any sence... haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2013 20:51

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av LolFeelings:
Varför sitter jag och lyssnar på musik från Castlevania? o.o

Ja, och varför sitter jag och lyssnar på JB när jag ska föreställa älska 1D??

Går det inte att lyssna på båda?

Det var inte så jag menade!
Jag menade bara att jag suttit och lyssnat på samma JB-låtar om och om igen i snart 5 timmar och inte haft en tanke på att lyssna på 1D:s nya låtar vararv jag typ bara hört 3...
Och jag gillar inte ens JB (tror jag...)
xD

Du lyssnar på en artist du inte gillar? xD That doesn't make any sence... haha.

Det var det jag menade...

18 jan, 2013 20:55

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 21:01
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Har förlorat två tummar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2013 20:57

Aivilio
Elev

Avatar


Jag kollar på scenen i Neverendingstory när hästen drunknar i leran typ. Alltså usch för sorgligt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F14jyp3l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2lde9i.gif

18 jan, 2013 20:59

Conflate
Elev

Avatar


JAG VILL HA PERKS OF BEING A WALLFLOWER NU boken alltså, inte filmen. ska läsa boken först, ja det ska jag.
fast jag har alldeles för mycket böcker som jag borde läsa ändå...

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.

Hahah är det kul då? xD

nej xD

hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

18 jan, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.

Hahah är det kul då? xD

nej xD

hahahah jag tror inte att någon tycker att det är kul, alla vill bara vara först med att få det att kläckas x]

jaa xD
min bror satt och provade olika taktiker att trycka på i flera timmar!

18 jan, 2013 21:02

1 2 3 ... 10205 10206 10207 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.