Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10203 10204 10205 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Slingor slingor slingor lalalala ♥
har du slingat håret?
Före jul haha :3

Men det syns inte :c

18 jan, 2013 20:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
WOW. Dummaste jag läst på länge.

– "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[]

nej på riktigt
ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah

"... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora"
WTFWTFWTF


I know, right?!!

Känns som sämsta mediapåhittet ever men med böter och allt så känns det ju väldigt troligt och sant. jag var i chock i evigheter men nu är jag pissförbannad. HELT STÖRT! Vilken idioti! VILKEN IDIOT!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

18 jan, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
WOW. Dummaste jag läst på länge.

– "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[]

nej på riktigt
ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah

"... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora"
WTFWTFWTF


I know, right?!!

Känns som sämsta mediapåhittet ever men med böter och allt så känns det ju väldigt troligt och sant. jag var i chock i evigheter men nu är jag pissförbannad. HELT STÖRT! Vilken idioti! VILKEN IDIOT!

MAN BLIR SÅ ARG
idiotiskt. IDIOTISKT D:

18 jan, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Over The Misty Mountains (från The Hobbit och LotR) om och om igen för att den är så himla fin, haha ♥
I'm such a nerd.

18 jan, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


Tjejerna (och killarna9 i min klas säger att man inte kan gråta till tecknade filmer...
Liksom Bambi gråter jag jättemycket till. Det är det sorligaste filmen jag någonsin set

18 jan, 2013 20:29

Borttagen

Avatar


Vemvilljagträffavemvilljagträffavemvilljagträffa? (Idol 8D)

JO Ginny00 C: Fast hon är nog ingen de kan ordna så att jag får träffa :c

18 jan, 2013 20:29

Borttagen

Avatar

+1


Märkte precis att det här blir mitt 1000 ilnägg... Coolt!

18 jan, 2013 20:30

Borttagen

Avatar


It's a mystery...
min lillebror tittar på mig, mer än vanligt. Han har tittat på mig i 10 min nu... om inte längre.
Det är faktiskt ganska läskigt

18 jan, 2013 20:30

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.

Hahah är det kul då? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

18 jan, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
It's a mystery...
min lillebror tittar på mig, mer än vanligt. Han har tittat på mig i 10 min nu... om inte längre.
Det är faktiskt ganska läskigt


hatar när folk stirrar på mig. (Det är inte så vanligt. Men det är ju det som är så läskigt)

18 jan, 2013 20:32

1 2 3 ... 10203 10204 10205 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.