@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Före jul haha :3
Men det syns inte :c 18 jan, 2013 20:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: WOW. Dummaste jag läst på länge. – "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[] nej på riktigt ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah "... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora" WTFWTFWTF I know, right?!! Känns som sämsta mediapåhittet ever men med böter och allt så känns det ju väldigt troligt och sant. jag var i chock i evigheter men nu är jag pissförbannad. HELT STÖRT! Vilken idioti! VILKEN IDIOT! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jan, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: WOW. Dummaste jag läst på länge. – "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[] nej på riktigt ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah "... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora" WTFWTFWTF I know, right?!! Känns som sämsta mediapåhittet ever men med böter och allt så känns det ju väldigt troligt och sant. jag var i chock i evigheter men nu är jag pissförbannad. HELT STÖRT! Vilken idioti! VILKEN IDIOT! MAN BLIR SÅ ARG idiotiskt. IDIOTISKT D: 18 jan, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Over The Misty Mountains (från The Hobbit och LotR) om och om igen för att den är så himla fin, haha ♥
I'm such a nerd. 18 jan, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Tjejerna (och killarna9 i min klas säger att man inte kan gråta till tecknade filmer...
Liksom Bambi gråter jag jättemycket till. Det är det sorligaste filmen jag någonsin set 18 jan, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Vemvilljagträffavemvilljagträffavemvilljagträffa? (Idol 8D)
JO Ginny00 C: Fast hon är nog ingen de kan ordna så att jag får träffa :c 18 jan, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Märkte precis att det här blir mitt 1000 ilnägg... Coolt!
18 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
It's a mystery...
min lillebror tittar på mig, mer än vanligt. Han har tittat på mig i 10 min nu... om inte längre. Det är faktiskt ganska läskigt 18 jan, 2013 20:30 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det. Hahah är det kul då? xD
18 jan, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: It's a mystery... min lillebror tittar på mig, mer än vanligt. Han har tittat på mig i 10 min nu... om inte längre. Det är faktiskt ganska läskigt hatar när folk stirrar på mig. (Det är inte så vanligt. Men det är ju det som är så läskigt) 18 jan, 2013 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen