Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10202 10203 10204 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé

(allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.)


hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x)

Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^


ifs...

18 jan, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


*Jag har tråkigt och kollar mig runt i rummet*
Jag: TEJP"

NU klistrar jag tejp över heöa kroppen

18 jan, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé

(allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.)


hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x)

Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^


ifs...
Jag har testat =D
MEN jag dricker juice med kiwi och en massa andra saker i, för du händer inget C:

18 jan, 2013 20:20

Borttagen

Avatar





Jag älskar alla elevhem! ♥

18 jan, 2013 20:21

M4L13
Elev

Avatar


jag vill till säfsen och åka skidor uuh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

18 jan, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Slingor slingor slingor lalalala ♥

18 jan, 2013 20:22

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Slingor slingor slingor lalalala ♥
har du slingat håret?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

18 jan, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
WOW. Dummaste jag läst på länge.

– "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[]

nej på riktigt
ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah

"... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora"
WTFWTFWTF

18 jan, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Det lät precis som om någon rammladce ner för trappen och dog :O

18 jan, 2013 20:23

lillamymin
Elev

Avatar


Buhu, två prov på Alla hjärtans dag. Våra lärare är så hjärtlösa

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

18 jan, 2013 20:24

1 2 3 ... 10202 10203 10204 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.