@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé (allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.) hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x) Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^ ifs... 18 jan, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
*Jag har tråkigt och kollar mig runt i rummet*
Jag: TEJP" NU klistrar jag tejp över heöa kroppen 18 jan, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har testat =DSkrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé (allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.) hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x) Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^ ifs... MEN jag dricker juice med kiwi och en massa andra saker i, för du händer inget C: 18 jan, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag älskar alla elevhem! ♥ 18 jan, 2013 20:21 |
|
M4L13
Elev |
18 jan, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Slingor slingor slingor lalalala ♥
18 jan, 2013 20:22 |
|
Tonks_xD
Elev |
18 jan, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: WOW. Dummaste jag läst på länge. – "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[] nej på riktigt ahjkdseyqwoissownwiendoi vaaah "... så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora" WTFWTFWTF 18 jan, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Det lät precis som om någon rammladce ner för trappen och dog :O
18 jan, 2013 20:23 |
|
lillamymin
Elev |
Buhu, två prov på Alla hjärtans dag. Våra lärare är så hjärtlösa
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 jan, 2013 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen