Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10201 10202 10203 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
M4L13
Elev

Avatar


tog med min uppsats om august strindberg hem så att pappa fick se den, men det sluta med att pappa sitter och klagar på min handstil
pappa är så elak nu blir jag ledsen igen fyfan varför ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

18 jan, 2013 20:02

Kintsugi
Prefekt

Avatar


WOW. Dummaste jag läst på länge.

– "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[]

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

18 jan, 2013 20:06

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.

18 jan, 2013 20:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.


håller med!!

18 jan, 2013 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c

18 jan, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

18 jan, 2013 20:10

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé

(allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.)

18 jan, 2013 20:13

Hermione :D
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Hermione :D:
Skrivet av Kintsugi:
WOW jag hade helt glömt bort/förträngt det röda förr under juletid!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F2hgstoy.jpg


Herregud man får ju ont i huvet av att titta på den xD


Haha jaa, det är verkligen hysteriskt. Levde vi verkligen så här flera veckor irad? xD att vi inte fick men för livet!


Eller hur xD jag missade det visserligen, men jag kan föreställa mig det...var det sådär på alla sidor på Mugglis?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

18 jan, 2013 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé

(allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.)


hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x)

18 jan, 2013 20:15

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
Jag är alergisk :c

HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott.
Jag veeeet :c


har du testat det?

Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé

(allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.)


hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x)

Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^

18 jan, 2013 20:15

1 2 3 ... 10201 10202 10203 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.