@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
tog med min uppsats om august strindberg hem så att pappa fick se den, men det sluta med att pappa sitter och klagar på min handstil
pappa är så elak nu blir jag ledsen igen fyfan varför ._.
18 jan, 2013 20:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
WOW. Dummaste jag läst på länge.
– "...Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger mannen till nyhetssajten...- "Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16093343.ab?fb_action_ids=10151173742350806&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151173742350806%22%3A246781415454190%7D&action_type_map=%7B%2210151173742350806%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=[] ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jan, 2013 20:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. 18 jan, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. håller med!! 18 jan, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. 18 jan, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? 18 jan, 2013 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé (allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.) 18 jan, 2013 20:13 |
|
Hermione :D
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Haha jaa, det är verkligen hysteriskt. Levde vi verkligen så här flera veckor irad? xD att vi inte fick men för livet! Eller hur xD jag missade det visserligen, men jag kan föreställa mig det...var det sådär på alla sidor på Mugglis?
18 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé (allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.) hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x) 18 jan, 2013 20:15 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag veeeet :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! HUR ÖVERLEVER DU kiwi är ju jättegott. har du testat det? Men om hon är allergisk mot det är det ju ingen bra idé (allergisk stavas förresten med två l. Ehe. Jag kan inte låta bli att rätta folks stavning.) hahah jag ångrade mitt inlägg men orkar inte ändra. fast hon måste ju ha testat... annars... inte kunna veta x) Man kan ha gjort allergitest som liten också. ^^ 18 jan, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen