@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Om man bara hade gjort färgen i en lite mrkare, jordigare färg skulle den vara riktigt behaglig för ögonen!! =) - just like themarauder 18 jan, 2013 19:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Om man bara hade gjort färgen i en lite mrkare, jordigare färg skulle den vara riktigt behaglig för ögonen!! Hahahaa jag undrar jag om en röd bakgrundsfärg någonsin kan vara riktigt behaglig för ögonen.. kanske dov vinröd förstås ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jan, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi!
18 jan, 2013 19:56 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Om man bara hade gjort färgen i en lite mrkare, jordigare färg skulle den vara riktigt behaglig för ögonen!! Hahahaa jag undrar jag om en röd bakgrundsfärg någonsin kan vara riktigt behaglig för ögonen.. kanske dov vinröd förstås Det var lite den färgen jag tänkte på =D Men hogwarts.nu var väl rött? (Haha, jag var så liten på den tiden att jag inte riktigt minns längre) =) - just like themarauder 18 jan, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Om man bara hade gjort färgen i en lite mrkare, jordigare färg skulle den vara riktigt behaglig för ögonen!! Hahahaa jag undrar jag om en röd bakgrundsfärg någonsin kan vara riktigt behaglig för ögonen.. kanske dov vinröd förstås haha hade helt glömt bort! 0.0 jag var ganska ny på mugglis på den tiden, blev medlem 17 November 2011, eller egentligen lite innan med en annan account. 18 jan, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :chär sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! 18 jan, 2013 19:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Om man bara hade gjort färgen i en lite mrkare, jordigare färg skulle den vara riktigt behaglig för ögonen!! Hahahaa jag undrar jag om en röd bakgrundsfärg någonsin kan vara riktigt behaglig för ögonen.. kanske dov vinröd förstås Det var lite den färgen jag tänkte på =D Men hogwarts.nu var väl rött? (Haha, jag var så liten på den tiden att jag inte riktigt minns längre) Oj, nej men var inte hoggy också väldigt gråmulet? Har jag varit för länge på mugglis nu när jag tänker så/tror det. NEJ JUST DET: BRUNT!! BRUNT VAR DET. Kanske rödbrunt då.. men brunt ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jan, 2013 20:00 |
|
Hermione :D
Elev |
18 jan, 2013 20:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Haha jaa, det är verkligen hysteriskt. Levde vi verkligen så här flera veckor irad? xD att vi inte fick men för livet! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jan, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är alergisk :c här sitter jag och ser på hp och äter kiiwi! synd. Dom är goa... *Fem minuter senare* *Spottar ut* ''Vad är det där för orm!!'' (Jag har sett 1:an (hp) men jag vill bara skriva det jag sa första gången jag såg ormen'' 18 jan, 2013 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen