Prs mellan Julia Ginny Potter och Harry-Potter-Bokslukaren
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Julia Ginny Potter och Harry-Potter-Bokslukaren
|
Borttagen
|
Jag gick upp till Gryffindors sällskapsrum, och tog fram en läxa från professor Flitwick. Då kom Harry in i rummet. Jag vinkade åt honom att sätta sig bredvid mig, och han gjorde det glatt.
19 jun, 2014 09:56
|
|
Borttagen
|
Jag suckade av tråkighet.
19 jun, 2014 09:59
|
|
Borttagen
|
"Hej, hur ärdet med Julia?" frågade Harry.
"Ganska bra", sade jag och ryckte på axlarna. "Hon mår inte dåligt i alla fall.
19 jun, 2014 10:00
|
|
Borttagen
|
Jag smet upp ur sängen och sprang till gryffindors sällskaps rum.
- Hej, sa jag glatt.
19 jun, 2014 10:01
|
|
Borttagen
|
"Hej, ska du inte vara i sjukhusflygeln?" frågade jag förvånat Julia.
19 jun, 2014 10:03
|
|
Borttagen
|
- Det är så tråkigt där så jag drog, sa jag.
Jag satt mig ner i soffan.
19 jun, 2014 10:05
|
|
Borttagen
|
"Men vad säger Madame Pomfrey om det?" frågade jag häpet.
19 jun, 2014 10:06
|
|
Borttagen
|
- Hon vet inte om att jag har dragit, sa jag och skrattade.
19 jun, 2014 10:06
|
|
Borttagen
|
"Du borde gå tillbaka", sade jag bestämt.
19 jun, 2014 14:26
|
|
Borttagen
|
- Men det var ju så tråkigt där, sa jag.
19 jun, 2014 15:05
|
Du får inte svara på den här tråden.