Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag hulkar tyst och skakar på huvudet.
- Snälla slå mig inte!
2 dec, 2013 09:30
|
|
Borttagen
|
"Pling, jag skulle aldrig slå dig. Jag gillar dig", jag sväljer, "Jag älskar dig."
2 dec, 2013 13:13
|
|
Borttagen
|
Jag tystnar. Tunga tårar rinner ner för mina kinder.
- Hon är överallt Brian! Hulkar jag och lutar mig mot Brian.
2 dec, 2013 15:09
|
|
Borttagen
|
"pling", jag drar henne närmare.
"Inte nu, jag är här, jag beskyddar dig"
2 dec, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
Jag snyftar tyst och nickar.
- Ja...Mumlar. Jag lägger armarna om Brian och blundar.
2 dec, 2013 15:54
|
|
Borttagen
|
"Kom nu… Så går vi upp", jag lyfte upp henne utan att släppa taget.
2 dec, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
Jag ställer mig upp och torkar mina tårar med en hand.
2 dec, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
"Kom", sa jag och började dra henne lätt mot slottet.
2 dec, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
Jag går efter. När vi är framme vid slottet har jag lugnat mig hyfsat.
2 dec, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
"Ska vi upp?", jag ser upp för trappan som leder till vårt sällskapsrum.
2 dec, 2013 16:01
|
Du får inte svara på den här tråden.