ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av jan: Ska vi se de i 3 d ? eller 2d fattar typ noll eftersom jag trodde att vi skulle se i 2D men Miranda kollade tider i 2D Vi har väl redan sagt att vi ska se i 2D typ 100 gånger?! Kollade 3D tider för att se om någon av dom passade Pixie och puffen bättre. Heheh, joo, ni har sagt att vi ska se den i 2D men det har ju blandats med att jag har frågat om vi inte kan se den i 3D (a) ^^ så det, kanske blivit lite förvirrande Menaja, eftersom vi ska boka biljetter själva, då är det väl bäst att vi bestämmer vilken rad och så vi ska sitta på? ![]()
21 jul, 2011 19:14 |
|
EMELESEL
Elev |
Nu har jag och pappa bokat platser till mig, Jan, Nymfadora Tonks och MissMolly. Klockan 15.15. Vi har Parkett, Rad 3, Plats 27-30.så ni kan boka dom bredvid oss om ni vill
21 jul, 2011 22:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-22 kl. 11:29
|
|
Knizzlare
Elev |
21 jul, 2011 22:25 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Salong 4, va? (såg att plats 27-30 var inte upptaget på salong 5 Vad är parkett? eheh...x) Rad. ♏︎ 21 jul, 2011 22:28 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Salong 4, va? (såg att plats 27-30 var inte upptaget på salong 5 Vad är parkett? eheh...x) Rad. Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Salong 4, va? (såg att plats 27-30 var inte upptaget på salong 5 Vad är parkett? eheh...x) Rad. jaha xD ![]()
21 jul, 2011 22:30 |
|
Abrakadabra
Elev |
21 jul, 2011 22:47 |
|
EMELESEL
Elev |
Vänta! I mejlet stog:
Lördag 23/7 kl 15.15 Filmstaden sallong 4 Parkett, Rad 3, Plats 27-30 Så det är sallong 4. 22 jul, 2011 09:14 |
|
MissMolly
Elev |
klockan 12 eller?
vart ska vi ses? det kommer bli kul http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 22 jul, 2011 19:33 |
|
Pixie
Elev |
Det verkar heeelt mysko.
Vad ska vi göra, innan bion, det verkar ju som om jag o Puffan inte kan se den. För man brukar väl inte bara gå mitt i liksom! o
22 jul, 2011 19:41 |
|
Knizzlare
Elev |
22 jul, 2011 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen