Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wingardium Leviosa: OMG"According to some sources on glee, Sebastian won’t be chasing after Blaine anymore. Why? They stopped writing it because people keep threatening to kill Grant for playing the character who wants to split the pair." VA VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SERIÖST /skäms för att vara en del av den här fandomen människor snälla ... DET ÄR EN FUCKING SERIE -.- People are crazy. Jag kan inte förstå hur folk kan vara så galna. Jag menar, folk skickar hot brev till Gomez för att hon dejtar/dejtade Bieber. R Patz får hatbrev för att han sa att han inte gillar Twilight storyn. Hallå! Take it easy... Och det här är ju ännu värre, när det är en serie karaktär och inget annat.
23 jan, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Håller fullständigt med! Att hota någon som är helt oskyldig är sjukt. Folk måste kunna se skillnaden mellan Real life och fiktion.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wingardium Leviosa: OMG"According to some sources on glee, Sebastian won’t be chasing after Blaine anymore. Why? They stopped writing it because people keep threatening to kill Grant for playing the character who wants to split the pair." VA VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SERIÖST /skäms för att vara en del av den här fandomen människor snälla ... DET ÄR EN FUCKING SERIE -.- People are crazy. Jag kan inte förstå hur folk kan vara så galna. Jag menar, folk skickar hot brev till Gomez för att hon dejtar/dejtade Bieber. R Patz får hatbrev för att han sa att han inte gillar Twilight storyn. Hallå! Take it easy... Och det här är ju ännu värre, när det är en serie karaktär och inget annat. 23 jan, 2012 17:32 |
|
Celebikai
Elev |
wtf? hota Grant? gillar verkligen inte sebastian, men sebastian är sebastian och grant är grant.
crucio ![]()
23 jan, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Jag och min kusse har skapat en glee tumblr :3 Bloggen är ny c:
http://gleek-a-doo.tumblr.com/ 23 jan, 2012 17:45 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: "According to some sources on glee, Sebastian won’t be chasing after Blaine anymore. Why? They stopped writing it because people keep threatening to kill Grant for playing the character who wants to split the pair." VA VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SERIÖST /skäms för att vara en del av den här fandomen Klainers. De skickade ju massa hatbrev till Chris pga av att han uttalade sig om Klaine. Ännu en stor anledning till att jag inte shippar Klaine, the shippers are crazy. ![]()
23 jan, 2012 17:53 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och min kusse har skapat en glee tumblr :3 Bloggen är ny c: http://gleek-a-doo.tumblr.com/ YOU HAVE A FOLLOWER ![]()
23 jan, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: THANK YOUSkrivet av Borttagen: Jag och min kusse har skapat en glee tumblr :3 Bloggen är ny c: http://gleek-a-doo.tumblr.com/ YOU HAVE A FOLLOWER 23 jan, 2012 17:59 |
|
hyperion
Elev |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan ju börja med att säga att den där Klaine-scenen ger mig spykänslor (förstår mig inte på Klainers som tyckte att det Blaine gjorde var okej...). Men det jag ville ha sagt, kolla på Dave. Kolla vad genuint ledsen och förvirrad han är (sen att han hotade att döda Kurt var ju inte okej, men jag förstår honom). Och sen kollar man på Blaine. Han är bara arg och frustrerad. Över att han inte får ha sex i baksätet av en bil när han är full. Go, Blaine, Go. Ditt lilla as. Och sen blir jag ännu mer upprörd över hur de har skrivit Kurts reaktion till det hela. Kurt går och ber om ursäkt till Blaine, men är totalt livrädd för Dave hur länge som helst. Situationen blir ju inte mer okej bara för att Blaine råkar vara Kurts pojkvän, särskilt inte när den situationen var betydligt värre. Betydligt mycket värre. Och jag shippar inte ens Kurtofsky, men jag ser hellre Kurt med Dave över Blaine anytime. Blaine är bara ett asshole inifrån och ut. Visst har Dave sina brister, men han försökte vara en bättre människa, och han lyckades. Dave är bra och han förtjänar Kurt. Istället är Kurt fast med den där uppmärksam kåta lilla saken. IT'S SICK. SICK I TELL YOU. Sen skulle jag bli jätte glad om Sam kom där och utropade att han var bi/gay/we och förklarade sin kärlek för Kurt och de levde lyckliga i alla sina dagar. But that ship seems to have sailed, men Kurtofsky kan faktiskt hända. It can happen. Go pirates! ![]()
23 jan, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
BLEV SÅ JÄVLA ARG IDAG NÄR JAG VAR INNE PÅ TWITTER!
Nån idiot håller på att basha Naya Rivera och skriver en massa hemska saker. Kallar henne för whore, slut och en massa andra namn. Blir så himla arg. Har ni twitter så anmäl denna person som inte verkar ha något emot själva Naya utan hela hennes familj och även Heather Morris. https://twitter.com/#!/NayaSlutvera <--- ANMÄL. ![]() this sickens me. 24 jan, 2012 08:47 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
^ JAG VET JAG HÅLLER PÅ ATT FÅ ETT UTBROTT HÄR DDDDD8<
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKAN JAG FÖRSTÅR INTE ÅH JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG SKULLE KUNNA ladnkskjfhsdkjfhsdfkjg ![]()
24 jan, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen