Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
3
30 aug, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
1 elr 3,i trollformellära då
30 aug, 2012 14:49 |
|
LovisaPotter
Elev |
2. Jag har alltid velat bo i Godric's Hollow, det skulle vara mysigt på Hogwarts också men jag vill inte bli lärare så...
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 31 aug, 2012 19:47 |
|
DarkBells
Elev |
31 aug, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Brukar du lyssna på Wizard rock?
31 aug, 2012 21:19 |
|
95mas
Elev |
31 aug, 2012 21:27 |
|
Majis
Elev |
Brukar du lyssna på Wizard rock?
Öh... Nej xD Men skulle vilja, men jag kan typ inga band eller så så jag söker helt enkelt på andra artister och låtar när jag surfar på youtube xD Som Queen till exempel, Bon Jovi, MJ, Demi Lovato, Selena Gomez, Stevie Wonder, Molly Sandén, Marvelettes, Lady Gaga, AC/DC, 1D, Katy Perry, Björn Skifs, Amy Winehouse och... Ja... Listan kan göras lång! Jag lyssnar på både väldigt gammal musik (den äldre musiken är för det mesta den bästa ^^) och ny musik, men tyvärr ingen Wrock xD Vanlig Rock lyssnar jag MYCKET på, men icke wrock/wizard rock xD Oh.... Har nån nåt bra förslag på nån wrock? Jag har hört några få låtar som jag har på min profil, men dom och nån låt om Myrtle är typ de enda bra jag kan komma på som jag hört xD Förslag på nån wrock artis/band och eller låt? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 aug, 2012 21:27 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Majis: Oliver Boyd and the rememberalls, Remus and the Lupins och Ministry of magic är tips på bra band.Brukar du lyssna på Wizard rock? Öh... Nej xD Men skulle vilja, men jag kan typ inga band eller så så jag söker helt enkelt på andra artister och låtar när jag surfar på youtube xD Som Queen till exempel, Bon Jovi, MJ, Demi Lovato, Selena Gomez, Stevie Wonder, Molly Sandén, Marvelettes, Lady Gaga, AC/DC, 1D, Katy Perry, Björn Skifs, Amy Winehouse och... Ja... Listan kan göras lång! Jag lyssnar på både väldigt gammal musik (den äldre musiken är för det mesta den bästa ^^) och ny musik, men tyvärr ingen Wrock xD Vanlig Rock lyssnar jag MYCKET på, men icke wrock/wizard rock xD Oh.... Har nån nåt bra förslag på nån wrock? Jag har hört några få låtar som jag har på min profil, men dom och nån låt om Myrtle är typ de enda bra jag kan komma på som jag hört xD Förslag på nån wrock artis/band och eller låt?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
31 aug, 2012 21:58 |
|
LovisaPotter
Elev |
Nej det gör jag inte, men skulle gärna börja, faktiskt!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 31 aug, 2012 22:27 |
|
Lisen563
Elev |
beror på vad man räknar som wrock
31 aug, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen