Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ron: Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem! Min kompis Elise ska också till sin stuga... det gör inget vi älskar dig endå ♥ 16 apr, 2011 09:41 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ron: Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem! Min kompis Elise ska också till sin stuga... det gör inget vi älskar dig endå ♥ *ändå Och jag vi älskar ficen ändå!
Tumblr.
16 apr, 2011 09:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ron: Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem! Min kompis Elise ska också till sin stuga... det gör inget vi älskar dig endå ♥ *ändå Och jag vi älskar ficen ändå! (Y) BRA SAGT jag menar bra skrivet 16 apr, 2011 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Ron: Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem! Min kompis Elise ska också till sin stuga... det gör inget vi älskar dig endå ♥ *ändå Och jag vi älskar ficen ändå! (Y) BRA SAGT jag menar bra skrivet Haha ja ! 16 apr, 2011 10:14 |
|
EMELESEL
Elev |
Vi väntar! Skriv på när du kommer tillbaka!
16 apr, 2011 10:30 |
|
Borttagen
|
16 apr, 2011 11:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja vi Längtar och väntar den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 17 apr, 2011 09:08 |
|
Moldemort
Elev |
Vi väntar och längtar mer än annat ♥ (MEN JAG LÄNGTAR MEST, MOHAHHAHAHA!)
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 17 apr, 2011 20:47 |
|
Luna 1
Elev |
17 apr, 2011 20:56 |
|
Moldemort
Elev |
(No, i just told ya´, I long for most!)
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 17 apr, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen