myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: ^ ^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. Vet nån om det finns någo spel där? 18 mar, 2012 15:43 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: ^ ^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. Vet nån om det finns någo spel där? Det har inte kommit upp så mycket än, Jenny! ![]()
18 mar, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: ^ ^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. Vet nån om det finns någo spel där? Det har inte kommit upp så mycket än, Jenny! Ååå! Men då kommer det mera! Trodde att dom hade satt ut allt som skulle vara där! 18 mar, 2012 15:48 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: ^ ^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. Vet nån om det finns någo spel där? Det har inte kommit upp så mycket än, Jenny! Ååå! Men då kommer det mera! Trodde att dom hade satt ut allt som skulle vara där! Näe, det ska komma bibba och allt! ^^ Det kommer senare! ![]()
18 mar, 2012 15:49 |
|
Anapneo
Elev |
I min dorm är den någon från Canada, en från New York, sedan är det från några andra ställen men det är typ bara jag och 3 till utav 10 som har skrivit än, tråkigt va? :C
18 mar, 2012 15:58 |
|
Matizze
Elev |
Vem var det som skrev att den bara hade äldre personer i sitt dorm? För jag kan stolt meddela att samma sak har hänt mig. Den yngsta förutom mig är 17 och den äldsta är 40...
Sen är alla utom jag medlem på pottermore... åh vad delaktig jag känner mig i deras konversationer! ![]()
18 mar, 2012 18:02 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Matizze: Vem var det som skrev att den bara hade äldre personer i sitt dorm? För jag kan stolt meddela att samma sak har hänt mig. Den yngsta förutom mig är 17 och den äldsta är 40... Sen är alla utom jag medlem på pottermore... åh vad delaktig jag känner mig i deras konversationer! Jag har alla äldre än mig, tror jag. Sen finns det en som jag inte vet än. Ska kolla upp det! ![]()
18 mar, 2012 18:05 |
|
TheWitch
Elev |
JAG ÄR INNE!! ADDA MIG, JAG HETER thewitch
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 mar, 2012 18:09 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Matizze: Vem var det som skrev att den bara hade äldre personer i sitt dorm? För jag kan stolt meddela att samma sak har hänt mig. Den yngsta förutom mig är 17 och den äldsta är 40... Sen är alla utom jag medlem på pottermore... åh vad delaktig jag känner mig i deras konversationer! Jag har alla äldre än mig, tror jag. Sen finns det en som jag inte vet än. Ska kolla upp det! Haha, är det bara jag eller känns det som om myhogwarts kommer att bli samlingsplatsen för alla HP-fans +20? ![]()
18 mar, 2012 18:14 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Lills: Skrivet av Matizze: Vem var det som skrev att den bara hade äldre personer i sitt dorm? För jag kan stolt meddela att samma sak har hänt mig. Den yngsta förutom mig är 17 och den äldsta är 40... Sen är alla utom jag medlem på pottermore... åh vad delaktig jag känner mig i deras konversationer! Jag har alla äldre än mig, tror jag. Sen finns det en som jag inte vet än. Ska kolla upp det! Haha, är det bara jag eller känns det som om myhogwarts kommer att bli samlingsplatsen för alla HP-fans +20? Näe, det tror jag inte! c: Jag har nog såna som är yngre än 20 också! ![]()
18 mar, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen