(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Behöver jag säga vad jag tycker?
SUPERBRA KAPITEL. Som vanligt. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jun, 2012 10:31 |
|
Ginny4ever
Elev |
Jag har ändrat mitt första inlägg och skrivit lite om Annies egenskaper och sånt
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 17 jun, 2012 12:58 |
|
amanda1104
Elev |
Okej
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jun, 2012 13:37 |
|
t i l d a
Elev |
17 jun, 2012 16:11 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skit bra!!!
du är hur grymm som hälst Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 jun, 2012 21:06 |
|
potter_fan
Elev |
Bra skrivet om Annies egenskaper!!! Älskar din ff så mycket och jag hoppas att du en dag blir en prisbelönt författare! Jättebra!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 18 jun, 2012 21:47 |
|
Noctum
Elev |
oj jag har missat 7 sidor X3
du skriver hur bra som helst ^^ mera snart tack c: btw, varför använder dom inte accio? om det redan är någon som frågat så ber jag om ursäkt, jag har inte orkat läsa kommentarerna :3
22 jun, 2012 01:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Det har ingen frågat! oj jag har missat 7 sidor X3 du skriver hur bra som helst ^^ mera snart tack c: btw, varför använder dom inte accio? om det redan är någon som frågat så ber jag om ursäkt, jag har inte orkat läsa kommentarerna :3 22 jun, 2012 08:28 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Noctum: jag tänkte faktiskt på det när jag skrev det att Fred eller George bara skulle använda accio, men jag ville också att hon skulle tappa bort halsbandet på något sätt så jag tänker att det bara inte är någon som har tänkt på det även om det egentligen borde vara ganska självklart... men i alla fall vill jag bara säga att jag vet att det verkar lite konstigt men det är bara så att alla inblandade i FF'n som vet att hennes halsband är borta är lite tröga när det gäller halsbandet... XD jag vet att det är konstigt men ville bara ge svar på din fråga oj jag har missat 7 sidor X3 du skriver hur bra som helst ^^ mera snart tack c: btw, varför använder dom inte accio? om det redan är någon som frågat så ber jag om ursäkt, jag har inte orkat läsa kommentarerna :3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 22 jun, 2012 11:33 |
|
potter_fan
Elev |
Det är omöjligt att INTE gilla din ff!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 22 jun, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen