(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Usch. Usch. Jag ska stämma Beauxbatons för det här. Snacka om att inte ha koll på sina elever. Det kanske inte handlar om att ha koll, det kanske handlar om att inte VILJA se? :3 Gåvsta-symptom.. Matizze: Mycket möjligt. Än värre. AlexZz: Gåvsta-symptom? Uppdatera mig! Nej, jag ska stämma Beauxbatons för att det har gått så här långt med mobbingen mot Jess och ...situationen kring Jean. CA, är ni på? Hehe, i egenskap av "mordisk ledare" i CA (hur i hela friden blev jag det? Hur som helst så ser det ut som att jag är det 21 apr, 2012 21:08 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Usch. Usch. Jag ska stämma Beauxbatons för det här. Snacka om att inte ha koll på sina elever. Det kanske inte handlar om att ha koll, det kanske handlar om att inte VILJA se? :3 Gåvsta-symptom.. Matizze: Mycket möjligt. Än värre. AlexZz: Gåvsta-symptom? Uppdatera mig! Nej, jag ska stämma Beauxbatons för att det har gått så här långt med mobbingen mot Jess och ...situationen kring Jean. CA, är ni på? Hehe, i egenskap av "mordisk ledare" i CA (hur i hela friden blev jag det? Hur som helst så ser det ut som att jag är det Som mordisk medhjälpare kan jag tillkännage att jag känner en alldeles perfekt advokat! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 apr, 2012 21:14 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Usch. Usch. Jag ska stämma Beauxbatons för det här. Snacka om att inte ha koll på sina elever. Det kanske inte handlar om att ha koll, det kanske handlar om att inte VILJA se? :3 Gåvsta-symptom.. Matizze: Mycket möjligt. Än värre. AlexZz: Gåvsta-symptom? Uppdatera mig! Nej, jag ska stämma Beauxbatons för att det har gått så här långt med mobbingen mot Jess och ...situationen kring Jean. CA, är ni på? Hehe, i egenskap av "mordisk ledare" i CA (hur i hela friden blev jag det? Hur som helst så ser det ut som att jag är det Som mordisk medhjälpare kan jag tillkännage att jag känner en alldeles perfekt advokat! Det låter riktigt bra, det 21 apr, 2012 21:16 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Usch. Usch. Jag ska stämma Beauxbatons för det här. Snacka om att inte ha koll på sina elever. Det kanske inte handlar om att ha koll, det kanske handlar om att inte VILJA se? :3 Gåvsta-symptom.. Matizze: Mycket möjligt. Än värre. AlexZz: Gåvsta-symptom? Uppdatera mig! Nej, jag ska stämma Beauxbatons för att det har gått så här långt med mobbingen mot Jess och ...situationen kring Jean. CA, är ni på? Hehe, i egenskap av "mordisk ledare" i CA (hur i hela friden blev jag det? Hur som helst så ser det ut som att jag är det Som mordisk medhjälpare kan jag tillkännage att jag känner en alldeles perfekt advokat! Det låter riktigt bra, det Självklart men nu ska vi inte störa resten av de som läser Matizzes ff med sånt här.. ;D Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 apr, 2012 21:18 |
|
Ginny4ever
Elev |
Super bra! älskar hur du skriver men det är så jäkla sorgligt!!!!!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 21 apr, 2012 21:35 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Super bra! älskar hur du skriver men det är så jäkla sorgligt!!!!!!! Du tog mina ord Todeledo 21 apr, 2012 22:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Så bra!!!
Skrivet av Lokix: Skrivet av Ginny4ever: Super bra! älskar hur du skriver men det är så jäkla sorgligt!!!!!!! Du tog mina ord Mina med ~MY TUMBLR~ 21 apr, 2012 23:30 |
|
MissFniss
Elev |
24 apr, 2012 15:07 |
|
Josie Malfoy
Elev |
O,O *stirra* *gapa*
jag hittar inga ord... hur kan du skriva så bra? och så sorgligt?? är du någon utomjording från en skriv-planet?? Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 24 apr, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
supermega dubbel awesome
25 apr, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen