ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Jag erkänner att jag vart en Twilight nörd tidigare men hatar det nu.
ERKÄNN! I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 25 jan, 2011 22:54 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att leumas vän är lite tuffare, lite coolare, lite bättre än jag ;>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 07:02 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
jag erkänner att jag nästan bara hänger i revenclaws sällskapsrum
26 jan, 2011 16:30 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag och Magnus, min son/dotter skulle göra en teknikuppsats, och vi har inte börjat än, efter fyra timmar. :> ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 16:32 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
jag erkänner att jag tycker om min trollstav=)
26 jan, 2011 16:43 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att My Immortal är underhållande (fanficen, inte låten, den är crycryyeraemo)
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 16:44 |
|
Katla
Elev |
Jag erkänner att jag ÄLSKAR chokladsmet!
ERKÄNN! ♏︎ 29 jan, 2011 09:31 |
|
Vingfåne
Elev |
Jag erkänner att jag tycker om mosad banan=)
29 jan, 2011 10:18 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag äntligen är klar med rumsstädningen, för första gången på cirkus ett halvår! Applåder till mig! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 17:53 |
|
padfoot
Elev |
Jag erkänner att jag borde ha haft min dator med mig till faster o farbror inga spel
Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 29 jan, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen