@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min storasyster vill förstöra den här kvällen också..... Hon förstör varje kväll de senaste månaderna..... och det är inte kul för någon av oss... så vad är det hon gör? Min ena bror sitter vid datorn direckt efter att ha kräkts och min andra är ute och typ hänger med sina vänner. 18 jan, 2013 19:04 |
|
M4L13
Elev |
18 jan, 2013 19:06 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Afturelding: Är jag överdrivet nördig om jag vill ha en parfym bara för att Emma Watson gör reklamen? Ärligt talat, jag kan inte avgöra sådana här saker själv längre. INTE NÖRDIGT. Det är bara normalt, om man frågar mig i alla fall Haha, jag ska dock lukta på den först har jag tänkt x) Kanske är bra sak att önska sig när man fyller år? ![]() ![]()
18 jan, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min storasyster vill förstöra den här kvällen också..... Hon förstör varje kväll de senaste månaderna..... och det är inte kul för någon av oss... så vad är det hon gör? Min ena bror sitter vid datorn direckt efter att ha kräkts och min andra är ute och typ hänger med sina vänner. Hon skriker på alla i familjen för att hon inte får göra vissa saker och så börjar hon gråta utan någon anledning. Och så gör hon mycket mer för att förstöra kvällen ska bli förstörd. Inte kul alls...:/ 18 jan, 2013 19:10 |
|
M4L13
Elev |
18 jan, 2013 19:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Afturelding: Är jag överdrivet nördig om jag vill ha en parfym bara för att Emma Watson gör reklamen? Ärligt talat, jag kan inte avgöra sådana här saker själv längre. INTE NÖRDIGT. Det är bara normalt, om man frågar mig i alla fall Haha, jag ska dock lukta på den först har jag tänkt x) Kanske är bra sak att önska sig när man fyller år? Jodå, det är ju en bra idé xD födelsedagspresent är ju alltid bra
18 jan, 2013 19:11 |
|
Solkatten
Elev |
Våra två katter tycker om att vässa klorna i min säng.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 19:15 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Afturelding: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Afturelding: Är jag överdrivet nördig om jag vill ha en parfym bara för att Emma Watson gör reklamen? Ärligt talat, jag kan inte avgöra sådana här saker själv längre. INTE NÖRDIGT. Det är bara normalt, om man frågar mig i alla fall Haha, jag ska dock lukta på den först har jag tänkt x) Kanske är bra sak att önska sig när man fyller år? Jodå, det är ju en bra idé xD födelsedagspresent är ju alltid bra Det är det bästa med att fylla år, även när man är 20, haha. ![]() ![]()
18 jan, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min storasyster vill förstöra den här kvällen också..... Hon förstör varje kväll de senaste månaderna..... och det är inte kul för någon av oss... så vad är det hon gör? Min ena bror sitter vid datorn direckt efter att ha kräkts och min andra är ute och typ hänger med sina vänner. Hon skriker på alla i familjen för att hon inte får göra vissa saker och så börjar hon gråta utan någon anledning. Och så gör hon mycket mer för att förstöra kvällen ska bli förstörd. Inte kul alls...:/ Typiskt... men min bror vid 18 års åldern brukar bråka med pappa... shit man blir ju rädd. 18 jan, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
jag äter chips med vänster hand, men vill ha chipsen på höger sida om mig 0.o
18 jan, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen