@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att jag har lite pengar här på mugglis :c hur mycket är lite då? ;3 själv? är smått förkrossad men det går väl bra. uttråkad som *** och vill sjunga, men mormor och pappa sitter i rummet bredvid lol mitt liv ahhhhhh
18 jan, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: 31 g D:Skrivet av Borttagen: Jag tycker att jag har lite pengar här på mugglis :c hur mycket är lite då? ;3 själv? är smått förkrossad men det går väl bra. uttråkad som *** och vill sjunga, men mormor och pappa sitter i rummet bredvid lol mitt liv ahhhhhh Sjung TYST 18 jan, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Min häft gör så fruktansvärt ont!
18 jan, 2013 18:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: 31 g D:Skrivet av Borttagen: Jag tycker att jag har lite pengar här på mugglis :c hur mycket är lite då? ;3 själv? är smått förkrossad men det går väl bra. uttråkad som *** och vill sjunga, men mormor och pappa sitter i rummet bredvid lol mitt liv ahhhhhh Sjung TYST ok det var rätt så lite xP men då låter det ännu mer falskt än i vanliga fall D:
18 jan, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet ahahaha XD Men jag får skylla på att jag köpte en åskvigg för några veckor sedan Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: 31 g D:Skrivet av Borttagen: Jag tycker att jag har lite pengar här på mugglis :c hur mycket är lite då? ;3 själv? är smått förkrossad men det går väl bra. uttråkad som *** och vill sjunga, men mormor och pappa sitter i rummet bredvid lol mitt liv ahhhhhh Sjung TYST ok det var rätt så lite xP men då låter det ännu mer falskt än i vanliga fall D: Men mima då ;D 18 jan, 2013 18:07 |
|
Iyo
Elev |
18 jan, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Conflate jag spelar detdär löjliga äggspelet nu på min brors telefon. xD tamago heter det.
18 jan, 2013 18:28 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet ahahaha XD Men jag får skylla på att jag köpte en åskvigg för några veckor sedan Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: 31 g D:Skrivet av Borttagen: Jag tycker att jag har lite pengar här på mugglis :c hur mycket är lite då? ;3 själv? är smått förkrossad men det går väl bra. uttråkad som *** och vill sjunga, men mormor och pappa sitter i rummet bredvid lol mitt liv ahhhhhh Sjung TYST ok det var rätt så lite xP men då låter det ännu mer falskt än i vanliga fall D: Men mima då ;D o________________________o spelar sims istället 8D
18 jan, 2013 18:28 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är vi i Nyköping iaf.. bra.
18 jan, 2013 18:38 |
|
Twix
Elev |
18 jan, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen