@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har världens bekvämaste ställning. jag ligger raklång på ryggen i min säng med an vikt kudde under huvudet så att jag ser laptopskärmen i min famn. när jag ska skriva lyfter jag på knäna för att se tangenterna.
jag gillar att vara sjuk. jag kan ligga i min säng med nattlinne hela dagen utan att känna mig illa till mods. 18 jan, 2013 15:50 |
|
Celebikai
Elev |
18 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Jag har fortfarande jätteont i ryggen och det är jättejobbigt. Jag vill inte ha ont i ryggen
18 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
jag vill ha chiiiips. och dippsås.
det är inte tillåtet att vara såhär lat. jag har liksom intalat mig själv att jag är jättesjuk och därför tycker jag att jag förtjänar allt jag vill ha. 18 jan, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Molly Evans och lovegood99: Tack girls, men nu har jag kommit på ett ganska bra namn ändå! Varsågod! Vad heter den nu då?? 18 jan, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
finns det någon som kan tänka sig att sälja nio drakgodisar till mig? eller mindre. men högst nio x)
18 jan, 2013 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Det är ju smart av mig att ta vaniljglass nu när jag redan fryser lite. Hehe.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 15:59 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Molly Evans och lovegood99: Tack girls, men nu har jag kommit på ett ganska bra namn ändå! Varsågod! Vad heter den nu då?? Den är inte klar än men den ska heta Sunlight ^^ 18 jan, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Molly Evans och lovegood99: Tack girls, men nu har jag kommit på ett ganska bra namn ändå! Varsågod! Vad heter den nu då?? Den är inte klar än men den ska heta Sunlight ^^ Vad roligt! Har du länk? 18 jan, 2013 16:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Molly Evans och lovegood99: Tack girls, men nu har jag kommit på ett ganska bra namn ändå! Varsågod! Vad heter den nu då?? Den är inte klar än men den ska heta Sunlight ^^ Vad roligt! Har du länk? Som jag just skrev, den är inte klar än. Jag har inte skapat den än 18 jan, 2013 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen