@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker det är tråkigt att åka bil.. :c
18 jan, 2013 15:42 |
|
DarkBells
Elev |
18 jan, 2013 15:43 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks. "Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? Det är det halva min skola gör på rasterna. Eller nej, förresten, 70% av min skola gör det på rasterna. xd alla vill vara först säger de när man frågar varför... I DON'T GET IT alla på min brors skola gör det också x) Ganska sjukt hahah xD
18 jan, 2013 15:44 |
|
Borttagen
|
Varför visas det bara dåliga program på tv:n nu?
Jag har absolut inget att göra. Livet känns konstigt när man är sjuk. 18 jan, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks. "Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? Det är det halva min skola gör på rasterna. Eller nej, förresten, 70% av min skola gör det på rasterna. xd alla vill vara först säger de när man frågar varför... I DON'T GET IT alla på min brors skola gör det också x) Ganska sjukt hahah xD mhmm min bror sa, att om man klappar ägget 500 gånger i kvarten så skulle det gå på 50 timmar... 18 jan, 2013 15:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: För att jag har så kass blodcirkulation =( Jag med men jag älskar ändå snön, haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 15:47 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks. "Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? Det är det halva min skola gör på rasterna. Eller nej, förresten, 70% av min skola gör det på rasterna. xd alla vill vara först säger de när man frågar varför... I DON'T GET IT alla på min brors skola gör det också x) Ganska sjukt hahah xD mhmm min bror sa, att om man klappar ägget 500 gånger i kvarten så skulle det gå på 50 timmar... Jeezus. o.o
18 jan, 2013 15:48 |
|
Solkatten
Elev |
Kan inte 'This Girl Is On Fire' sluta spelas på radion?!?! Jävligt irriterande låt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2013 15:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Molly Evans och lovegood99: Tack girls, men nu har jag kommit på ett ganska bra namn ändå!
18 jan, 2013 15:50 |
|
MizzNina
Elev |
Åh. Just nu saknar jag ett badkar såå mycket.
Jag fryser som bara den men orkar inte duscha. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jan, 2013 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen