@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 18 jan, 2013 14:38 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är jag på väg till Nyköping..
18 jan, 2013 14:38 |
|
Borttagen
|
Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks.
"Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? 18 jan, 2013 14:42 |
|
Conflate
Elev |
Åååh det är så fint ute att det nästan tar ont i ögonen ♥ skulle fota m det inte vore för den jävla kylan...
Skrivet av Borttagen: Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks. "Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? Det är det halva min skola gör på rasterna. Eller nej, förresten, 70% av min skola gör det på rasterna. xd alla vill vara först säger de när man frågar varför... I DON'T GET IT
18 jan, 2013 14:53 |
|
Jackie
Elev |
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16090911.ab
GUD SÅ SYND OM SNUBBEN SOM FICK MAT OCH FETT PÅ SINA BYXOR. BUUUHUU! 18 jan, 2013 15:01 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: du eeeee ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: awwww!!!!! ♥♥♥♥ Nån stal mina jeans idag i simhallen! det va inte direkt så lätt att ta sig hem sen men som tur är existerar världens finaste BFF! nämligen estella! du är bara bäst finis ♥ haha du sitter och gapflabbar i mitt rum just nu och jag försöker hålla ett föredrag om likheterna mellan en tvättsvamp och en myrslok! så jävla awesome du är!
18 jan, 2013 15:06 |
|
gustava
Elev |
Har tagit fram en stor kopp te, penna, skrivblock och musik i hörlurarna. It's time to write a story, my friend.
-G 18 jan, 2013 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Du är JÄVLIGT AWSOME! ♥ sötizzzzzzSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: du eeeee ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: awwww!!!!! ♥♥♥♥ Nån stal mina jeans idag i simhallen! det va inte direkt så lätt att ta sig hem sen men som tur är existerar världens finaste BFF! nämligen estella! du är bara bäst finis ♥ haha du sitter och gapflabbar i mitt rum just nu och jag försöker hålla ett föredrag om likheterna mellan en tvättsvamp och en myrslok! så jävla awesome du är! 18 jan, 2013 15:18 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Du är JÄVLIGT AWSOME! ♥ sötizzzzzz Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: du eeeee ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: awwww!!!!! ♥♥♥♥ Nån stal mina jeans idag i simhallen! det va inte direkt så lätt att ta sig hem sen men som tur är existerar världens finaste BFF! nämligen estella! du är bara bäst finis ♥ haha du sitter och gapflabbar i mitt rum just nu och jag försöker hålla ett föredrag om likheterna mellan en tvättsvamp och en myrslok! så jävla awesome du är! aww finis! ♥♥♥ hittar du nått intressant hår på instagram? det är väll det du letar efter?
18 jan, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Min bror har laddat ner någon app till sin telefon där man ska trycka på ett ägg en miljon gånger innan det kläcks. jag frågade honom vad som händer när det kläcks. "Ingen vet, haha. Det är det som är det roliga!" är det inte lite drygt egentligen? 0.0 tänk om det bara kommer ett nytt ägg när man kläckt det första? Det är det halva min skola gör på rasterna. Eller nej, förresten, 70% av min skola gör det på rasterna. xd alla vill vara först säger de när man frågar varför... I DON'T GET IT alla på min brors skola gör det också x) 18 jan, 2013 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen