@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Lunah~: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Lunah~: MonsterCookie - ATT CHATTA NÄR MAN SITTER TYP TIO METER IFRÅN VARANDRA: IT STARTED LIKE THIS: me:I SEE YOU #stalker you: OMFG agshdfjkvl OwO THEN IT ENDED LIKE THIS: me: IT WAS YOOOUUU you: DANISNOTONFIRE OMFG♥ TRUE SHIT. THIS IS OUR LIFE DA MASTER OF PEACE MAN♥ HEJHEJ *insert name of class here*♥ *GODMORNING MR. TEACH
18 jan, 2013 07:02 |
|
Borttagen
|
Ska till skolan nu
18 jan, 2013 07:13 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med Ska till skolan nu 18 jan, 2013 07:17 |
|
Borttagen
|
Sitter på bussen nu.
18 jan, 2013 07:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Iyo: Känner att jag måste skriva något vettigt här. Luna_rav: Du gillar manga/anime (dömandes av profilbilderna) va? :> Jag tycker det är en väldigt dum fråga. Jag tycker att det är självklart 18 jan, 2013 07:41 |
|
Borttagen
|
Måste till skolann :c
18 jan, 2013 08:00 |
|
Borttagen
|
Sitter nu på skolan med kompisarna.
18 jan, 2013 08:07 |
|
Tvilling
Elev |
Vi ska ha snörugby på gympan idag! Kommer blir skitkul!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 18 jan, 2013 08:17 |
|
Borttagen
|
"jag måste till skolan nu" "jag med!" jag sitter på bussen till skolan nu" "jag är i skolan nu" "jag måste till skolan"
haha, det såg så bra ut ^^^ jahapp, vad ska jag hitta på idag? ensam hemma, ingen skola, alla läxor gjorda... jag vet, jag kan dricka varm o'boy! >8D 18 jan, 2013 08:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
18 jan, 2013 08:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen