@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
Jag har super trååk och tänker på lexooor buu
17 jan, 2013 21:00 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Iyo: det momentet när vännen går över till twilight-sidan och säger att mugglis är tråkigt ... Finns väll inga sidor riktad emot twilight som mugglis är riktat emot HP? menar mer twilight fandomen xD Hon är inte lika intresserad i hp nu 17 jan, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Jag har darrar. inte av köld.
OCH JAG VILL TILL SKOLAN IMORGON ASJSIDSJOIDJISISJHYDDKJ kan inte stanna hemma D: men mamma och pappa tvingar mig. bara för att jag hostar och för att de inte vill att det ska bli värre eller smitta av sig på andra. känner mig som en onormal människa som vill till skolan men mwääääh! ![]() dock skönt att bara få lata sig... men ändå. känner mig så värdelös när jag är sjuk. måste se på film imorgon för att få tiden att gå. 17 jan, 2013 21:04 |
|
Iyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har darrar. inte av köld. OCH JAG VILL TILL SKOLAN IMORGON ASJSIDSJOIDJISISJHYDDKJ kan inte stanna hemma D: men mamma och pappa tvingar mig. bara för att jag hostar och för att de inte vill att det ska bli värre eller smitta av sig på andra. känner mig som en onormal människa som vill till skolan men mwääääh! ![]() dock skönt att bara få lata sig... men ändå. känner mig så värdelös när jag är sjuk. måste se på film imorgon för att få tiden att gå. Åh den känslan ;A; 17 jan, 2013 21:06 |
|
gustava
Elev |
Tror jag ska lägga mig och läsa nu. Är jättetrött! Zzzzz..
-G 17 jan, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
GHA
*frustationsutbrott* 17 jan, 2013 21:12 |
|
Tvilling
Elev |
Försöker vara lite sådär extra snäll och snacka med en tjej jag inte snackat med på evigheter. Bara hon svarar.. x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 17 jan, 2013 21:14 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Lunah~: MonsterCookie - ATT CHATTA NÄR MAN SITTER TYP TIO METER IFRÅN VARANDRA: IT STARTED LIKE THIS: me:I SEE YOU #stalker you: OMFG agshdfjkvl OwO THEN IT ENDED LIKE THIS: me: IT WAS YOOOUUU you: DANISNOTONFIRE OMFG♥ TRUE SHIT. THIS IS OUR LIFE wolfstar deserved better. 17 jan, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Känner mig så deppig för Sakuras skull
17 jan, 2013 21:15 |
|
Iyo
Elev |
17 jan, 2013 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen