@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Iyo: det momentet när vännen går över till twilight-sidan och säger att mugglis är tråkigt Åhj, jag beklagar! Fruktansvärt sorgligt. 17 jan, 2013 20:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag skall lära mig 40 glosor ikväll. Japp. Har jag börjat? Nej.
Men jag har planerat skolschema med jobbschema och insett att jag inte FÅR LOV att faila på någon tenta v.11 så att det blir omtenta v.13 när det är jobb planerat. wiiiooo! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2013 20:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Iyo: det momentet när vännen går över till twilight-sidan och säger att mugglis är tråkigt ... Finns väll inga sidor riktad emot twilight som mugglis är riktat emot HP? 17 jan, 2013 20:48 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat... finare ord hit o finare ord dit, jag fick fler likes Jag tycker också det, men det tyckte tydligen inte han... Han är en attentionwhore han är kille
17 jan, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Ny profilbild!...
17 jan, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Minidjuret, nu vill jag att du svarar D: Hårfärg och favoritfärg! C:
17 jan, 2013 20:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat... finare ord hit o finare ord dit, jag fick fler likes Jag tycker också det, men det tyckte tydligen inte han... Han är en attentionwhore han är kille Man kan vara attentionwhore även om man är kille
17 jan, 2013 20:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Minidjuret: Hårfärg och favoritfärg, snabbt! Brunt hår typ, och jag tycker om typ alla färger, men orange eller turkost c: 17 jan, 2013 20:58 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat... finare ord hit o finare ord dit, jag fick fler likes Jag tycker också det, men det tyckte tydligen inte han... Han är en attentionwhore han är kille Man kan vara attentionwhore även om man är kille ja precis, han är ju en kille. det var det jag menade.
17 jan, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: TACKAR Skrivet av Borttagen: Minidjuret: Hårfärg och favoritfärg, snabbt! Brunt hår typ, och jag tycker om typ alla färger, men orange eller turkost c: 17 jan, 2013 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen