@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha xD Om man skulle sätta ihop typ allt skulle det nog se bättre ut, men ja hahaSkrivet av Borttagen: Jag ska gå och ringa. På pappas mobil. Våran fasta fungerar inte. Jag har inte deras nummer. Eller jo. Men det går inte att ringa D: Jag var på väg att säga att du har många punkter i den där meningen. Men jag kom på att det inte bara är en mening xD 17 jan, 2013 20:27 |
|
Iyo
Elev |
17 jan, 2013 20:27 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat... finare ord hit o finare ord dit, jag fick fler likes
17 jan, 2013 20:27 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av M4L13: jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar atmosfear ♥ Låter roligt! Försöker göra ett besök varannat år. Åkte dit varje år när jag var liten men så fick jag det där guldkortet och fick åka hur mycket jag ville, när jag ville = var på Liseberg stört mycket och återvände inte på flera somrar efter det Atmosfear var cool men jag han aldrig bli uppskrämd pga en tjej bredvid mig som skrek ut inälvor på toppen. Jag var i full fart med att dämpa hennes skrik när vi började falla. jag har aldrig åkt höjdskräcken hahaha... jag gillar inte riktigt känslan :s men atmosfear älskade jag Det tyckte jag var jättekul xD och sen när vi var längst upp och satt där skulle jag precis fråga den jag åkte med när den skulle släppa, och precis så släppte den, och det gick så snabbt att jag inte hann skrika! ååh, vad jag längtar tillbaka :'D ♥
17 jan, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 20:28 |
|
hermione gragner
Elev |
hahaha jag disney giffar lite gran 17 jan, 2013 20:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat... finare ord hit o finare ord dit, jag fick fler likes Jag tycker också det, men det tyckte tydligen inte han... Han är en attentionwhore
17 jan, 2013 20:35 |
|
baramin
Elev |
Sluta hänga på mugglis mary skriv istället.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Minidjuret: Hårfärg och favoritfärg, snabbt!
17 jan, 2013 20:42 |
|
Iyo
Elev |
17 jan, 2013 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen