@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag känner mig duktig! Nu sydde jag en tröjja på slöjden! (Tyvärr har ingen bild. Och vet tusan inte hur jag skulle ha lagt ut den i såna fall)
17 jan, 2013 20:20 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner
17 jan, 2013 20:20 |
|
t i l d a
Elev |
17 jan, 2013 20:21 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Vi var på Gröna Lund med klassen. Vi hade kommit vidare i Shack 4:an och då åkte vi till St-holm, gick på Grönan och blablabla, nästa dag tog vi tåget till Västerås och spelade shack :3 Det var en som sa att det var onormalt och så, som när jag åkte lift med min lärare istället för mina andra kompisar. Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ja, det var det C: Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Låter jättekul ju! =D Var har ni varit någonstans? =) Jag liftade 10 mil med min lärare (råkade träffa på henne i gbg) och hon erbjöd sig att skjutsa mig och min klasskompis hem! =D Vissa har bra relationer med sina lärare, det är absolut inget fel med det =) =) - just like themarauder 17 jan, 2013 20:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på! jag har flest likes = jag vinner Fast han använder lite finare ord, vilket egentligen betyder att han har makten. Fast som jag sa förut, han gick liiiiiiiite över gränsen med antidepressiva preparat...
17 jan, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag ska gå och ringa. På pappas mobil. Våran fasta fungerar inte. Jag har inte deras nummer. Eller jo. Men det går inte att ringa D:
17 jan, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska gå och ringa. På pappas mobil. Våran fasta fungerar inte. Jag har inte deras nummer. Eller jo. Men det går inte att ringa D: Jag var på väg att säga att du har många punkter i den där meningen. Men jag kom på att det inte bara är en mening xD 17 jan, 2013 20:23 |
|
hermione gragner
Elev |
17 jan, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 20:24 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah. xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2013 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen