Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10177 10178 10179 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Är hemma från gy-besök nu! Är exakt 0% klokare.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 jan, 2013 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)


Det är ju bara kul att umgås meed lärare och nära ^_^ Efter skolavslutningen var jag tvungen att gå på mcdonalds med min förra fritidslärare.

17 jan, 2013 20:11

M4L13
Elev

Avatar


jag vill till liseberg och åka karuseller omg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

17 jan, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)

Låter jättekul ju! =D
Ja, det var det C:

Var har ni varit någonstans? =)
Vi var på Gröna Lund med klassen. Vi hade kommit vidare i Shack 4:an och då åkte vi till St-holm, gick på Grönan och blablabla, nästa dag tog vi tåget till Västerås och spelade shack :3 Det var en som sa att det var onormalt och så, som när jag åkte lift med min lärare istället för mina andra kompisar.

17 jan, 2013 20:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av M4L13:
jag vill till liseberg och åka karuseller omg


Jaaag med!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 jan, 2013 20:14

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av M4L13:
jag vill till liseberg och åka karuseller omg


Jaaag med!

jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar
atmosfear ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

17 jan, 2013 20:16

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av M4L13:
jag vill till liseberg och åka karuseller omg


Jaaag med!

jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar
atmosfear ♥



Fusk

"Hm, you must be a Weasley"

17 jan, 2013 20:18

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av M4L13:
jag vill till liseberg och åka karuseller omg


Jaaag med!

jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar
atmosfear ♥


Låter roligt! Försöker göra ett besök varannat år. Åkte dit varje år när jag var liten men så fick jag det där guldkortet och fick åka hur mycket jag ville, när jag ville = var på Liseberg stört mycket och återvände inte på flera somrar efter det

Atmosfear var cool men jag han aldrig bli uppskrämd pga en tjej bredvid mig som skrek ut inälvor på toppen. Jag var i full fart med att dämpa hennes skrik när vi började falla. Gillar höjdskräcken mer av anledningen att den är gammal, känns rostig och läskig av just de anledningarna.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 jan, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


NÄr man gör en användarep Instagram, så är det under Facebook "Namn". Ska jag bara skriva ELma?

17 jan, 2013 20:19

The Noble Lion
Elev

Avatar

+1


acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

17 jan, 2013 20:19

1 2 3 ... 10177 10178 10179 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.