@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Är hemma från gy-besök nu! Är exakt 0% klokare.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Det är ju bara kul att umgås meed lärare och nära ^_^ Efter skolavslutningen var jag tvungen att gå på mcdonalds med min förra fritidslärare. 17 jan, 2013 20:11 |
|
M4L13
Elev |
17 jan, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Vi var på Gröna Lund med klassen. Vi hade kommit vidare i Shack 4:an och då åkte vi till St-holm, gick på Grönan och blablabla, nästa dag tog vi tåget till Västerås och spelade shack :3 Det var en som sa att det var onormalt och så, som när jag åkte lift med min lärare istället för mina andra kompisar.Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ja, det var det C: Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Låter jättekul ju! =D Var har ni varit någonstans? =) 17 jan, 2013 20:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2013 20:14 |
|
M4L13
Elev |
17 jan, 2013 20:16 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av M4L13: jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar atmosfear ♥ Fusk "Hm, you must be a Weasley" 17 jan, 2013 20:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av M4L13: jag längtar till sommaren, då ska jag eventuellt åka dit med 5 kompisar atmosfear ♥ Låter roligt! Försöker göra ett besök varannat år. Åkte dit varje år när jag var liten men så fick jag det där guldkortet och fick åka hur mycket jag ville, när jag ville = var på Liseberg stört mycket och återvände inte på flera somrar efter det Atmosfear var cool men jag han aldrig bli uppskrämd pga en tjej bredvid mig som skrek ut inälvor på toppen. Jag var i full fart med att dämpa hennes skrik när vi började falla. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
NÄr man gör en användarep Instagram, så är det under Facebook "Namn". Ska jag bara skriva ELma?
17 jan, 2013 20:19 |
|
The Noble Lion
Elev |
acciomuffin och en kille i vår klass har maktkrig på facebook, det är väldigt underhållande att titta på!
17 jan, 2013 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen