@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Ginny00 - emetofobi är ett jävla helvete. jag förstår dig väldigt väl på den biten. min killkompis sprang in i en stolpe igår och sade att han var yr, jag blev livrädd på någon sekund för jag trodde han mådde illa och skulle spy så jag flydde därifrån och drog med mig min kompis så vi kunde leta upp en lärare. jag har aldrig haft magsjuka och jag sitter och darrar och är jätterädd när någon i min klass mår illa för jag tror de kommer typ spy rätt framför mig eller något. jag åker inte karuseller bara för det. som sagt, emetofobi är ett helt jävla helvete och jag hoppas du får det bättre med det för jag förstår verkligen hur jobbigt det är att ha emetofobi. Jag mår inte illa av karuseller själv, men de läskigaste håller jag mig också på avstånd från just på grund av det de säger. Och jag VÄGRAR åka med någon som blir snurrig, just av rädsla för att denne person ska spy. Är också immun mot magsjuka och de gånger jag kräkts är väldigt väldigt få. Men ja, det är ett helvete, speciellt i magsjuketider. 17 jan, 2013 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
I'm hungry!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: låter inte så lockande.... jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö. Nej klart det inte är... Okej... jag kanske kan... hoppas det... jag vill inte dö! 17 jan, 2013 19:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
17 jan, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)
17 jan, 2013 20:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Låter jättekul ju! =D =) - just like themarauder 17 jan, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Ja, det var det C:Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Låter jättekul ju! =D 17 jan, 2013 20:06 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ja, det var det C: Skrivet av Borttagen: Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^) Låter jättekul ju! =D Var har ni varit någonstans? =) =) - just like themarauder 17 jan, 2013 20:07 |
|
Iyo
Elev |
Ravenclaw har ju tagit värsta comebacken! :3D
*Ravenclaw project 2013 host host host* Förövrigt: för trött för att sova. 17 jan, 2013 20:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill titta på Buffy the vampire slayer men nästa avsnitt är ett av de värsta av säsong 6 och jag orkar inte tårarna jag kommer gråta över det avsnittet.... Hahahah .c
without something there is no nothing 17 jan, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen