Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10176 10177 10178 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Ginny00 - emetofobi är ett jävla helvete. jag förstår dig väldigt väl på den biten. min killkompis sprang in i en stolpe igår och sade att han var yr, jag blev livrädd på någon sekund för jag trodde han mådde illa och skulle spy så jag flydde därifrån och drog med mig min kompis så vi kunde leta upp en lärare. jag har aldrig haft magsjuka och jag sitter och darrar och är jätterädd när någon i min klass mår illa för jag tror de kommer typ spy rätt framför mig eller något. jag åker inte karuseller bara för det.
som sagt, emetofobi är ett helt jävla helvete och jag hoppas du får det bättre med det för jag förstår verkligen hur jobbigt det är att ha emetofobi.

Jag mår inte illa av karuseller själv, men de läskigaste håller jag mig också på avstånd från just på grund av det de säger. Och jag VÄGRAR åka med någon som blir snurrig, just av rädsla för att denne person ska spy. Är också immun mot magsjuka och de gånger jag kräkts är väldigt väldigt få.

Men ja, det är ett helvete, speciellt i magsjuketider.

17 jan, 2013 19:47

Solkatten
Elev

Avatar


I'm hungry!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 jan, 2013 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö.
låter inte så lockande....


Nej klart det inte är... Okej... jag kanske kan... hoppas det... jag vill inte dö!

17 jan, 2013 19:49

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Tuggrus har fetfin profilbild ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 jan, 2013 19:51

Borttagen

Avatar


Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)

17 jan, 2013 20:01

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)

Låter jättekul ju! =D

=) - just like themarauder

17 jan, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)

Låter jättekul ju! =D
Ja, det var det C:

17 jan, 2013 20:06

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Personer jag känner tycker att jag är konstig :c (Vaddå, är det konstigt att åka fritt fall med min lärare, en föredetta kompis ooch en kompis... eller iaf en inte elak person? ^.^)

Låter jättekul ju! =D
Ja, det var det C:

Var har ni varit någonstans? =)

=) - just like themarauder

17 jan, 2013 20:07

Iyo
Elev

Avatar


Ravenclaw har ju tagit värsta comebacken! :3D
*Ravenclaw project 2013 host host host*

Förövrigt: för trött för att sova.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fss11i01.stream.ip-only.net%2Fimages%2Fblog%2Fimages%2Fentries%2F82%2F58%2F51%2F3161%2Fac680bf91c893416

17 jan, 2013 20:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag vill titta på Buffy the vampire slayer men nästa avsnitt är ett av de värsta av säsong 6 och jag orkar inte tårarna jag kommer gråta över det avsnittet.... Hahahah .c

without something there is no nothing

17 jan, 2013 20:08

1 2 3 ... 10176 10177 10178 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.