@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hatar skolan...
17 jan, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag blir bombad av meddelande från en person som tycker att jag ska skriva i ett roll med fem personer i, och bara för det ska jag inte skriva förrän någon av de andra tre som är med har skrivit
17 jan, 2013 19:41 |
|
kinshaw
Elev |
Nessilini misstänkte det
![]()
17 jan, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Känner mig smart när jag försöker anvnda min mobil som mus
17 jan, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag tänker vara duktig och göra min matteläxa redan imorgon, bara för att min morfar har varit mattelärare och fortfarande bra på det, och jag ska till mormor och morfar (antagligen´) imorgon
17 jan, 2013 19:45 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Nessilini misstänkte det Nästa vecka låter bra! Måndag kväll? det blir kanoners! ![]()
17 jan, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö.
17 jan, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: låter inte så lockande....jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö. 17 jan, 2013 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen