Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10175 10176 10177 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hatar skolan...

17 jan, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av kinshaw:
Nessilini är osäker på hur jag ska svara på detta.... men vi måste snacka snart ja!


Det var det jag menade

17 jan, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


Jag blir bombad av meddelande från en person som tycker att jag ska skriva i ett roll med fem personer i, och bara för det ska jag inte skriva förrän någon av de andra tre som är med har skrivit

17 jan, 2013 19:41

kinshaw
Elev

Avatar


Nessilini misstänkte det när passar det för dig? jag har tid på söndag kväll och när somhelst nästa vecka xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

17 jan, 2013 19:42

Borttagen

Avatar


Känner mig smart när jag försöker anvnda min mobil som mus

17 jan, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av kinshaw:
Nessilini misstänkte det när passar det för dig? jag har tid på söndag kväll och när somhelst nästa vecka xD


Nästa vecka låter bra! Måndag kväll?

17 jan, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Jag tänker vara duktig och göra min matteläxa redan imorgon, bara för att min morfar har varit mattelärare och fortfarande bra på det, och jag ska till mormor och morfar (antagligen´) imorgon

17 jan, 2013 19:45

kinshaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kinshaw:
Nessilini misstänkte det när passar det för dig? jag har tid på söndag kväll och när somhelst nästa vecka xD


Nästa vecka låter bra! Måndag kväll?

det blir kanoners!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

17 jan, 2013 19:45

Borttagen

Avatar


jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö.

17 jan, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag har ingen anning vad som kommer hända på provet imorrn... jag kommer dö.
låter inte så lockande....

17 jan, 2013 19:47

1 2 3 ... 10175 10176 10177 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.