@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det känns så bra när man vet att människor har kräkts i huset ._____. Usch neeej 17 jan, 2013 19:32 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 jan, 2013 19:34 |
|
kinshaw
Elev |
ajsajfkjsdl
är sjukt nervös ska snart skypea med min vän från frankrike kommer snart få höra hennes röst för första gången omg ♥ ![]()
17 jan, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
kinshaw på tal om skype så har jag en gås oplockad med dig....
17 jan, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Det känns så bra när man vet att människor har kräkts i huset ._____. Usch neeej Japp. Tur att min bror håller sig på sitt rum... 17 jan, 2013 19:39 |
|
Ginny00
Elev |
Eheheheheehe MEN DET GILLS INTE 17 jan, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Vi kommer ha bästa dagen imorrn
FAst.. vi ska redvisa inför klassan 17 jan, 2013 19:40 |
|
themarauder
Lärare |
17 jan, 2013 19:40 |
|
scarhead
Lärare |
Ginny00 - emetofobi är ett jävla helvete. jag förstår dig väldigt väl på den biten. min killkompis sprang in i en stolpe igår och sade att han var yr, jag blev livrädd på någon sekund för jag trodde han mådde illa och skulle spy så jag flydde därifrån och drog med mig min kompis så vi kunde leta upp en lärare. jag har aldrig haft magsjuka och jag sitter och darrar och är jätterädd när någon i min klass mår illa för jag tror de kommer typ spy rätt framför mig eller något. jag åker inte karuseller bara för det.
som sagt, emetofobi är ett helt jävla helvete och jag hoppas du får det bättre med det för jag förstår verkligen hur jobbigt det är att ha emetofobi. 17 jan, 2013 19:40 |
|
kinshaw
Elev |
17 jan, 2013 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen