Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10171 10172 10173 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa?

Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden?

=) - just like themarauder

17 jan, 2013 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa?

Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden?


...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen.

17 jan, 2013 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Li:
Är helt slut och trött... .__. tur att det är fredag imorgon.

jag också, och är dessutom sjuk. okej halvsjuk. snorigt och hostigt och huvudvärk och sånt.


Krya på dig!

tack

men alltså härligt med helg snart ♥

17 jan, 2013 18:36

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa?

Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden?


...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen.

Länka bilden, så kanske jag kan hjälpa! =D

=) - just like themarauder

17 jan, 2013 18:38

Tvilling
Elev

Avatar


Är det någon som råkar veta hur man typ skriver 'jag åkte karuseller' på spanska?

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

17 jan, 2013 18:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa?

Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden?


...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen.

Länka bilden, så kanske jag kan hjälpa! =D


visst!

17 jan, 2013 18:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tvilling:
Är det någon som råkar veta hur man typ skriver 'jag åkte karuseller' på spanska?

hajshaka hamarhii

17 jan, 2013 18:39

joel9324
Elev

Avatar


klar med läxorna ~

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

17 jan, 2013 18:40

gustava
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
klar med läxorna ~

lyckoost :o

-G

17 jan, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


jag har betecknat en uppgift i matten, men orkar inte räkna den x)

17 jan, 2013 18:43

1 2 3 ... 10171 10172 10173 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.