@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa? Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden? =) - just like themarauder 17 jan, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa? Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden? ...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen. 17 jan, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 18:36 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa? Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden? ...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen. Länka bilden, så kanske jag kan hjälpa! =D =) - just like themarauder 17 jan, 2013 18:38 |
|
Tvilling
Elev |
Är det någon som råkar veta hur man typ skriver 'jag åkte karuseller' på spanska?
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 17 jan, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa? Kopierade du bildwebbadressen? Eller bara kopierade bilden? ...det är inte direkt en bild... men jag kopierade videon och inte andressen. Länka bilden, så kanske jag kan hjälpa! =D visst! 17 jan, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Är det någon som råkar veta hur man typ skriver 'jag åkte karuseller' på spanska? hajshaka hamarhii 17 jan, 2013 18:39 |
|
joel9324
Elev |
17 jan, 2013 18:40 |
|
gustava
Elev |
Skrivet av joel9324: klar med läxorna ~ lyckoost :o -G 17 jan, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
jag har betecknat en uppgift i matten, men orkar inte räkna den x)
17 jan, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen