@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag längtar tills imorrn. Det känns som att något ska hända men jag vet inte vad...
17 jan, 2013 17:50 |
|
t i l d a
Elev |
Mammas jobbarkompis ska sova över inatt eftersom det är långt till hennes jobb. Så därför måste jag duscha när mamma och hennes två arbetskamrater pratar och har kul. Plus att det är LAXPAJ. Det låter ju äckligt!
Men jag ska kolla på någon random serie på nätet och fördriva den tiden jag får för mig själv..
17 jan, 2013 18:17 |
|
smartbabe
Elev |
Jag lyckades pretty damn good med grönsakssoppan, hade ingen aning om hur man gjorde så hade i lite random grejs och köttbuljong & grönsakskrydda.
Jag borde bli kock. En kock som inte kan koka ägg. ![]()
17 jan, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Är helt beroende av en one direction fanfic ♥
Läste ca 70 kapitel igår kväll och fortsatte läsa idag och nu är jag på kapitel 102. Tror inte jag har gillat en fanfic så mycket som den. Tror det kan bero på att jag kan relatera till vissa saker som händer och vissa känslor i den. åhhh ♥ 17 jan, 2013 18:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Är helt slut och trött... .__. tur att det är fredag imorgon.
without something there is no nothing 17 jan, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Är helt slut och trött... .__. tur att det är fredag imorgon. jag också, och är dessutom sjuk. okej halvsjuk. snorigt och hostigt och huvudvärk och sånt. 17 jan, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
På onsdag ska man vara kvar på skolan efter skoltid D: det positiva är att man får sovmorgon (vi ska ha en utställning på skolan och loppis)
17 jan, 2013 18:33 |
|
Ginny00
Elev |
Det känns som en okej kväll åtminstone. Det är bra. Ska fördriva den med något bara.
17 jan, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Är det någon som vet hur man sätter en sådan kort video som forumsignatur? jag vet att man går in på tumblr och jag har hittat den jag vill ha. Men hur sätter man dit det? Jag kopierade och satte dit den och skrev runt men det händer inget... någon som kan hjälpa?
17 jan, 2013 18:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-17 kl. 18:35
|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Är helt slut och trött... .__. tur att det är fredag imorgon. jag också, och är dessutom sjuk. okej halvsjuk. snorigt och hostigt och huvudvärk och sånt. Krya på dig! without something there is no nothing 17 jan, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen