@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! Och han ser ut som Ron! Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket 17 jan, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! Och han ser ut som Ron! Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre 17 jan, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Just det! Blandade ihop Hermione och Ron, trodde hon var äldst Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! Och han ser ut som Ron! Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre 17 jan, 2013 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Just det! Blandade ihop Hermione och Ron, trodde hon var äldst Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! Och han ser ut som Ron! Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre hahah... alla känns så små 17 jan, 2013 17:23 |
|
Dramione99
Elev |
Skolan äger ....
17 jan, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
hoppas verkligen att jag inte behöver fara till skolan imorgon... jag kommer att sova och hosta på lektionerna och jag kommer inte hinna göra läxorna ikväll. eller jag kommer hinna, men kommer inte orka.
17 jan, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
Ska på 'bal' nu
17 jan, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska på 'bal' nu Du kommer säkert se fin ut 17 jan, 2013 17:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Japanska på heltid har startat! Japanska samhällskurs på halfart startar nästa vecka och jag har INGET schema att relatera till mer än introduktionskurs... öööh hallåå någon?! och jag skall segla med Götheborg i sommar samt jobba hos Stena Line ett par pass under skoltid och sedan i sommar.. och så skall jag ju kanske studera 1 år i japan - om det inte blir av tänker jag söka in till yrkeshögskola för att bli hälsocoach/PT/GTI... woohoo hej studielån men det är ok!
Och har jag sagt att jag skall hinna resa till japan om det blir studier på hemmaplan? ÖÖHH:... jag älskar att hela 2013 är planerat och att jag har flera planer ifall vissa planer bara går i baklås. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2013 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
En dag till och sedan helg...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2013 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen