Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10169 10170 10171 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Typ världens roligaste GIF!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lv5jh1A3Zm1qm9hgs.gif


lol... det där är ju typ min bror just nu.
JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT!


Japp! Min bror äter chykling!
Haha, vilket sammanträffande!


Och han ser ut som Ron!


Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket
Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut!

17 jan, 2013 17:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Typ världens roligaste GIF!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lv5jh1A3Zm1qm9hgs.gif


lol... det där är ju typ min bror just nu.
JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT!


Japp! Min bror äter chykling!
Haha, vilket sammanträffande!


Och han ser ut som Ron!


Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket
Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut!


njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre

17 jan, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Typ världens roligaste GIF!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lv5jh1A3Zm1qm9hgs.gif


lol... det där är ju typ min bror just nu.
JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT!


Japp! Min bror äter chykling!
Haha, vilket sammanträffande!


Och han ser ut som Ron!


Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket
Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut!


njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre
Just det! Blandade ihop Hermione och Ron, trodde hon var äldst

17 jan, 2013 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Typ världens roligaste GIF!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lv5jh1A3Zm1qm9hgs.gif


lol... det där är ju typ min bror just nu.
JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT!


Japp! Min bror äter chykling!
Haha, vilket sammanträffande!


Och han ser ut som Ron!


Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket
Han var faktiskt 10.. men jag håller med, han ser asliten ut!


njae... I sånna fall är emma och daniel typ 9 eller 8... För Rubert/Ron är två år äldre
Just det! Blandade ihop Hermione och Ron, trodde hon var äldst


hahah... alla känns så små

17 jan, 2013 17:23

Dramione99
Elev

Avatar


Skolan äger ....

17 jan, 2013 17:23

Borttagen

Avatar


hoppas verkligen att jag inte behöver fara till skolan imorgon... jag kommer att sova och hosta på lektionerna och jag kommer inte hinna göra läxorna ikväll. eller jag kommer hinna, men kommer inte orka.

17 jan, 2013 17:25

Borttagen

Avatar


Ska på 'bal' nu första gången på två år som jag har klänning, haha

17 jan, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska på 'bal' nu första gången på två år som jag har klänning, haha


Du kommer säkert se fin ut

17 jan, 2013 17:29

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Japanska på heltid har startat! Japanska samhällskurs på halfart startar nästa vecka och jag har INGET schema att relatera till mer än introduktionskurs... öööh hallåå någon?! och jag skall segla med Götheborg i sommar samt jobba hos Stena Line ett par pass under skoltid och sedan i sommar.. och så skall jag ju kanske studera 1 år i japan - om det inte blir av tänker jag söka in till yrkeshögskola för att bli hälsocoach/PT/GTI... woohoo hej studielån men det är ok!

Och har jag sagt att jag skall hinna resa till japan om det blir studier på hemmaplan? ÖÖHH:... jag älskar att hela 2013 är planerat och att jag har flera planer ifall vissa planer bara går i baklås.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 jan, 2013 17:36

Solkatten
Elev

Avatar


En dag till och sedan helg...


"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 jan, 2013 17:44

1 2 3 ... 10169 10170 10171 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.