Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oh, just det, det var konsert imorgon! =D Min storebror och min pappa tänkte gå, men nu är vi i Karlskrona så... Och det säljs väldigt mycket falska biljetter... 26 jul, 2012 19:55 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh, just det, det var konsert imorgon! =D Min storebror och min pappa tänkte gå, men nu är vi i Karlskrona så... Och det säljs väldigt mycket falska biljetter... Jo, it's horrible. Vi hade inte tänkt gå, men i och med att jag har ett tele2 abonnemang så kunde vi förköpa biljetter so we did hehe. ![]()
26 jul, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Oh, just det, det var konsert imorgon! =D Min storebror och min pappa tänkte gå, men nu är vi i Karlskrona så... Och det säljs väldigt mycket falska biljetter... Jo, it's horrible. Vi hade inte tänkt gå, men i och med att jag har ett tele2 abonnemang så kunde vi förköpa biljetter so we did hehe. Lucky you! Fast jag är inte riktigt ett fan, tycker hans musik är bra bara. 26 jul, 2012 20:39 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Oh, just det, det var konsert imorgon! =D Min storebror och min pappa tänkte gå, men nu är vi i Karlskrona så... Och det säljs väldigt mycket falska biljetter... Jo, it's horrible. Vi hade inte tänkt gå, men i och med att jag har ett tele2 abonnemang så kunde vi förköpa biljetter so we did hehe. Lucky you! Fast jag är inte riktigt ett fan, tycker hans musik är bra bara. Är inte heller något super fan, gillar musiken och har liksom växt upp med det. Ska mest bli en kul grej ![]()
26 jul, 2012 21:37 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
26 jul, 2012 22:08 |
|
96hpevanescence
Elev |
26 jul, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Ljudet till Reduced Shakespeare Company - The Complete Works of Shakespeare (Abridged) xD
Kom ihåg, Shakespeare invaderade Polen år 1939! 26 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
När pappa läser högt för Emma.
26 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Oh, just det, det var konsert imorgon! =D Min storebror och min pappa tänkte gå, men nu är vi i Karlskrona så... Och det säljs väldigt mycket falska biljetter... Jo, it's horrible. Vi hade inte tänkt gå, men i och med att jag har ett tele2 abonnemang så kunde vi förköpa biljetter so we did hehe. Lucky you! Fast jag är inte riktigt ett fan, tycker hans musik är bra bara. Är inte heller något super fan, gillar musiken och har liksom växt upp med det. Ska mest bli en kul grej Har också växt upp med Brucan ;D 26 jul, 2012 22:20 |
|
ikka
Elev |
Ljudet från tv-reklam och tangentbordet som låter när jag skriver.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 jul, 2012 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen