@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Luna_rav: Såklart du får Vad bra!... Seriöst jag tror jag sätter på hungerspelen nu... Japp. Jag håller med ;D ;D ni vill jag se den igenXD 17 jan, 2013 16:18 |
|
me.
Elev |
Måntass: Gud vad glad jag blev att du hade klottrar ner mitt namn på lappen under lektionen, okey, här kommer jag lite efter. Men ärligt jag har typ inte varit inloggad på jättelänge för jag har varken tid eller ork och då hade du skrivit mitt namn
17 jan, 2013 16:45 |
|
EMELESEL
Elev |
17 jan, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Att min kompis lämnar sitt block på min brors rum är ju onödigt! Och så står det ju *Vi blir mobbade av våra ex* Ursch vad pinsamt! Han tror säkert att det var jag som skrev det...
17 jan, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 17:12 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! 17 jan, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilket sammanträffande! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG BARA ÄLSKAR NÄR HAN TAR EN TUGGA OCH SEN BARA TVÅ TILL FÖR ATT FÅ SÅ MYCKET I MUNNEN SOM MÖJLIGT! lol... det där är ju typ min bror just nu. Japp! Min bror äter chykling! Och han ser ut som Ron! Har du tänkt på att Ron är typ 12-13 år när han spelar i första filmen? Han ser i as liten ut!... fast det kan ju vara sminket 17 jan, 2013 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen