@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Har skrivit ett musikaliskt mästerverk. "Kom hem syster kom hem jag pratar med mig själv KOM HEM". Vill inte vara ensam mer </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Ah ok. Känner igen det där med att vara orolig för att få dras med gammalt klassfolk, är livrädd att få dela skola med vissa från min klass, en av anledningarna till att jag helst inte vill gå gymnasium i Dalarna över huvudtaget. Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot? Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där Om du byter stad är risken mindre åtminstone! Jag kan byta till Kunskap i Borlänge, men det blir 40 minuter buss varje dag, och sedan hem, alltså 80 minuter. Och det orkar jag inte.. 17 jan, 2013 15:55 |
|
ella potter
Elev |
17 jan, 2013 15:55 |
|
Lunah~
Elev |
17 jan, 2013 15:55 |
|
ella potter
Elev |
17 jan, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Min bror och hans kompis är idioter. Alltså på riktigt, jag skojar inte.
17 jan, 2013 15:59 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: awwww!!!!! ♥♥♥♥ Nån stal mina jeans idag i simhallen! det va inte direkt så lätt att ta sig hem sen men som tur är existerar världens finaste BFF! nämligen estella! du är bara bäst finis ♥
17 jan, 2013 16:00 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Fast grejen är att alla byter stad, där jag bor har vi inte ett enda gymnasium så det är svårt att komma ifrån. Vet inte om jag orkar åka till Falun varje morgon heller, typ två timmars resa sammanlagt. Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Ah ok. Känner igen det där med att vara orolig för att få dras med gammalt klassfolk, är livrädd att få dela skola med vissa från min klass, en av anledningarna till att jag helst inte vill gå gymnasium i Dalarna över huvudtaget. Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot? Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där Om du byter stad är risken mindre åtminstone! Jag kan byta till Kunskap i Borlänge, men det blir 40 minuter buss varje dag, och sedan hem, alltså 80 minuter. Och det orkar jag inte.. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 16:01 |
|
Lunah~
Elev |
MonsterCookie - ATT CHATTA NÄR MAN SITTER TYP TIO METER IFRÅN VARANDRA:
IT STARTED LIKE THIS: me:I SEE YOU #stalker you: OMFG agshdfjkvl OwO THEN IT ENDED LIKE THIS: me: IT WAS YOOOUUU you: DANISNOTONFIRE OMFG♥ TRUE SHIT.
17 jan, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
Jag längtar till 8:e mars. DÅ får jag ledigt hela/halva skoldagen ♥
17 jan, 2013 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen