Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10165 10166 10167 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Lolly0101
Elev

Avatar



Notice: Undefined index: text in /var/www/javascript/quote_post.php on line 21
Skrivet av Borttagen:

Notice: Undefined index: text in /var/www/javascript/quote_post.php on line 21
Skrivet av Borttagen:



Gratttis !!! ♥

17 jan, 2013 15:28

Borttagen

Avatar


100 inlägg nu! I'm So Happy! I Don't Know Why...

17 jan, 2013 15:28

baramin
Elev

Avatar


Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 jan, 2013 15:28

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)

17 jan, 2013 15:30

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)
Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 jan, 2013 15:32

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)
Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3

Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola..

17 jan, 2013 15:33

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)
Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3

Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola..
Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot?

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 jan, 2013 15:42

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)
Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3

Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola..
Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot?

Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där

17 jan, 2013 15:44

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.

Kristinegymnasiet? (min mamma jobbar där hoho så jag hänger där titt som tätt efter skolan då det ligger precis vid min skola)
Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3

Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola..
Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot?

Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där
Ah ok. Känner igen det där med att vara orolig för att få dras med gammalt klassfolk, är livrädd att få dela skola med vissa från min klass, en av anledningarna till att jag helst inte vill gå gymnasium i Dalarna över huvudtaget.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

17 jan, 2013 15:49

Frivolt
Elev

Avatar


Man vet att man är inloggad för mycket på mugglis när man börjar leta efter en citera-knapp när man ska svara på statusuppdateringar på facebook....

17 jan, 2013 15:50

1 2 3 ... 10165 10166 10167 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.