@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Notice: Undefined index: text in /var/www/javascript/quote_post.php on line 21 Skrivet av Borttagen: Notice: Undefined index: text in /var/www/javascript/quote_post.php on line 21 Skrivet av Borttagen: Gratttis !!! ♥ 17 jan, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
100 inlägg nu! I'm So Happy! I Don't Know Why...
17 jan, 2013 15:28 |
|
baramin
Elev |
Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? 17 jan, 2013 15:30 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. 17 jan, 2013 15:33 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot? Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot? Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där 17 jan, 2013 15:44 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ah ok. Känner igen det där med att vara orolig för att få dras med gammalt klassfolk, är livrädd att få dela skola med vissa från min klass, en av anledningarna till att jag helst inte vill gå gymnasium i Dalarna över huvudtaget. Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Tycker jag också. Men all logik borde det finnas typ fem-sex sammanlagt men nejnej, typ fem-sex tusen... ok, ska sluta klaga. Ouch, högstadium, that's a tricky one. Vet du vad det lutar mot? Skrivet av baramin: Skrivet av Ginny00: Nej inte ens det! NTI-gymnasiet, däremot. Har dock blivit extremt sugen på att gå Kristine också pga så mycket språk på humanistiska. Är så förvirrad vad ska jag göra med mitt liv </3 Skrivet av baramin: Alltså det är öppet hus på en skola i Falun ikväll och jag vet inte om jag ska dit eller inte buu. Är rädd att den ska vara för bra så att jag får för många alternativ att välja på men vet inte. Kristinegymnasiet? Det ligger jäkligt många gymnasier i Falun-Borlängetrakterna tycker jag.. owo Glad för att jag har några år kvar. Fast det har jag egentligen inte, måste välja högstadieskola.. Erlaskolan, som öppnar till hösten.. men samtidigt verkar det som att alla från min klass jag inte vill gå med ska gå där she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:49 |
|
Frivolt
Elev |
Man vet att man är inloggad för mycket på mugglis när man börjar leta efter en citera-knapp när man ska svara på statusuppdateringar på facebook....
17 jan, 2013 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen