Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10132 10133 10134 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet =/

alvedon är det enda som hjälper för mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 jan, 2013 19:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet =/

Drick vattan

Har inte ätit sen igår, så ska försöka få i mig mat =) Kunde inte äta maten i skolan, och hade inga pengar.. och har inte kommit hem än =( (hatar att bo långt ifrån allt)

Har knappt åttit något idag, baar lite skolmatt och fil. Så har också lite onti huvuvdet.

15 jan, 2013 19:53

baramin
Elev

Avatar


Tumblin' down tumblr there's so much to seeeee!
Borde skriva istället men YÅLÅ.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

15 jan, 2013 19:56

Borttagen

Avatar


Har läst litegrann nu på kvällen. Ska läsa hela natten

MATILDA YOU SHOULD BE PROUD OF ME

15 jan, 2013 19:57

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Ont i huvudet =/

Drick vattan

Har inte ätit sen igår, så ska försöka få i mig mat =) Kunde inte äta maten i skolan, och hade inga pengar.. och har inte kommit hem än =( (hatar att bo långt ifrån allt)

Har knappt åttit något idag, baar lite skolmatt och fil. Så har också lite onti huvuvdet.

Jag mår illa om jag inte äter och det suger, för jag har emetofobi och får panik av att må illa. Emetofobi och ätstörningstankar går inte ihop alls.


15 jan, 2013 20:06

M4L13
Elev

Avatar


meow

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

15 jan, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


det enda jag har druckit idag är vatten, kaffe och smoothie.
Jag tror jag har migrän nu : /

15 jan, 2013 20:12

Obliviate_
Elev

Avatar


Är så glad för min kompis skull. Hon har försökt få barn i 5 år nu och har äntligen lyckats bli gravid och har varit på sitt första ultraljud. Verkar som att det äntligen är hennes tur nu

15 jan, 2013 20:13

Ginny00
Elev

Avatar


Har pillat bort någon finne i näshörnet så nu svider det som attan. Blä.

15 jan, 2013 20:14

Neeyum
Elev

Avatar

+2


extreme makeover: home edition

girl: i kinda like horses.
ty: WE MADE YOUR ROOM INTO A HORSE AND DECORATED IT WITH HORSES AND HERE WE GOT YOU 3 PET HORSES AND WE ARE PAYING FOR SURGERY TO MAKE YOU A HORSE.

15 jan, 2013 20:21

1 2 3 ... 10132 10133 10134 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.