@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :<
15 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) 15 jan, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hos mormor oh morfar ^.^Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) 15 jan, 2013 19:11 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Fick precis en ask på tumblr där dom fråga vad jag heter på mugglis och I WAS SO HAPPY för har väntat på att använda min 'I'm Harry freaking potter' gif i ungefär 1 miljon år, men jag hitta den inte och fick svara med en bild som blev tog upp halva min tumblr istället men det blev så fult att jag fick radera asken och nu hatar jag allting
(this makes no sense, sorry)
15 jan, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara gammal :c (ok inte gammal. Äldre*)
15 jan, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hos mormor oh morfar ^.^ Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) Aha... är du borta från skolan? 15 jan, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej... :oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hos mormor oh morfar ^.^ Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) Aha... är du borta från skolan? 15 jan, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej... :o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hos mormor oh morfar ^.^ Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) Aha... är du borta från skolan? :o okej. Då är jag inte avis 15 jan, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha ok Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej... :o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hos mormor oh morfar ^.^ Skrivet av Borttagen: Jag borde verkligen göra mina läxor, men eftersom de är hemma och jag inte är hemma är det lite svårt :< Vart är du?? x) Aha... är du borta från skolan? :o okej. Då är jag inte avis --------------------- VILL NÅGON ROLLA? 15 jan, 2013 19:17 |
|
M4L13
Elev |
15 jan, 2013 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen