@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Vart är detta meddelandet som det står överallt om? avifors meddelande eller? Det står på första sidan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 15:27 |
|
Ginny00
Elev |
Pappa och bror äter semlor på Ica Maxi. Finns det något omysigare ställe att fika på??
15 jan, 2013 15:31 |
|
Solkatten
Elev |
Nästa fredag är det studiedag. ♥ Dåligt att ha det på en fredag då vi ändå bara går till 11:30 men man slipper ju gå upp.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: det verkar som vi bor nära varann jag har inte så långt från ica maxi jag hellerPappa och bror äter semlor på Ica Maxi. Finns det något omysigare ställe att fika på?? 15 jan, 2013 15:44 |
|
gustava
Elev |
Har tagit på mig mysstrumpor och sitter här med en kopp te ♥
-G 15 jan, 2013 15:48 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LolFeelings: Vart är detta meddelandet som det står överallt om? avifors meddelande eller? Det står på första sidan. Du ska "skanna" över hela första inlägget så märker du!
15 jan, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Känner mig smart som mäker att jultemat är borta nu. Hur länge har det varit det?
15 jan, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: typ en vecka tror jagKänner mig smart som mäker att jultemat är borta nu. Hur länge har det varit det? 15 jan, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: typ en vecka tror jag Känner mig smart som mäker att jultemat är borta nu. Hur länge har det varit det? hehe, jag märkte det inte idag xD 15 jan, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: samma här typ jag ville kasta en snöboll och då störde jag mej att jag inte hitttade Weasley vassa vintervaror!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: typ en vecka tror jag Känner mig smart som mäker att jultemat är borta nu. Hur länge har det varit det? hehe, jag märkte det inte idag xD 15 jan, 2013 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen