Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10124 10125 10126 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött.



Har du sett hennes meddelande?

Ja, det har jag. Det är när jag läser det som jag saknar henne mest..

15 jan, 2013 14:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help


om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se

what
nej
nej
nej
nej
please
nej
jag har inte hennes nummer längre
inte hennes skype
VAD SKA JAG GÖRA



Vet... Jag saknar henne mkt mer nu!

15 jan, 2013 14:34

Frivolt
Elev

Avatar


Känner mig handikappad utan mina hörlurar

Vet att jag ska ha ett till par någonstans..nån som vet vars de kan ha gömt sig?!

15 jan, 2013 14:43

Borttagen

Avatar


Dammsuga, stöda toalett, plugga radar? vad skall jag göra näst D:

*lyssnar på musik och hänger på internet istället*

15 jan, 2013 14:46

gustava
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av gustava:
Taylor Lautner fyller år idag! Grattis!! 83


Nej... Jacob Black fyllde år igår, och Taylor fyller 11/2

Jahaa.. hehe såg lite fel då xD
Grattis i efterskott Jake! 8]

-G

15 jan, 2013 14:49

Lunah~
Elev

Avatar


Asså avi's meddelande i första inlägget, shablam va sorgligt :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

15 jan, 2013 15:08

LolFeelings
Elev

Avatar


The Elder Scrolls V: Skryim
99 hours played

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi0.kym-cdn.com%2Fphotos%2Fimages%2Fnewsfeed%2F000%2F166%2F752%2Fsoclose.jpg%3F1314381160

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jan, 2013 15:11

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är typ den enda i klassen som har godkänt i engelska. xD Gud, engelska är inte så svårt...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jan, 2013 15:20

LolFeelings
Elev

Avatar


Vart är detta meddelandet som det står överallt om?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jan, 2013 15:24

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag förstår inte. Jag kan verkligen inte hantera högstadiet. VARFÖR får jag massa lektioner i högstadiet??? Det går inte. Jag är jättedålig på det Jag förstår inte varför. Jag hanterar ungdomar i den åldern hela tiden på HP-event och Mugglis osv men nä... Nu går det bara inte.

without something there is no nothing

15 jan, 2013 15:27

1 2 3 ... 10124 10125 10126 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.