@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött. Har du sett hennes meddelande? Ja, det har jag. Det är när jag läser det som jag saknar henne mest.. 15 jan, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se what nej nej nej nej please nej jag har inte hennes nummer längre inte hennes skype VAD SKA JAG GÖRA Vet... Jag saknar henne mkt mer nu! 15 jan, 2013 14:34 |
|
Frivolt
Elev |
Känner mig handikappad utan mina hörlurar
Vet att jag ska ha ett till par någonstans..nån som vet vars de kan ha gömt sig?! 15 jan, 2013 14:43 |
|
Borttagen
|
Dammsuga, stöda toalett, plugga radar? vad skall jag göra näst D:
*lyssnar på musik och hänger på internet istället* 15 jan, 2013 14:46 |
|
gustava
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av gustava: Taylor Lautner fyller år idag! Grattis!! 83 Nej... Jacob Black fyllde år igår, och Taylor fyller 11/2 Jahaa.. hehe såg lite fel då xD Grattis i efterskott Jake! 8] -G 15 jan, 2013 14:49 |
|
Lunah~
Elev |
15 jan, 2013 15:08 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jan, 2013 15:11 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är typ den enda i klassen som har godkänt i engelska. xD Gud, engelska är inte så svårt...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 15:20 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jan, 2013 15:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag förstår inte. Jag kan verkligen inte hantera högstadiet. VARFÖR får jag massa lektioner i högstadiet??? Det går inte. Jag är jättedålig på det
without something there is no nothing 15 jan, 2013 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen