Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10123 10124 10125 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nessilini: HEEEEJ FINA DU!!! Jag vet inte när jag tar mig till Kalmar men jag måste ju uppenbart träffa dig och ge dig en studentpresent som jag nästan begravde under flyttlådor öööh. Kanske till våren/sommaren? Du är hemma länge nu va? Studier, jobb och sthlm-resa gör nog att jag inte kan röra mig så värst långt närmsta månaderna men vi måste ju ses fina du ♥

ps. jag trodde att jag hade introduktionskurs idag men så insåg jag att det bara är vecka 3 nu och inte 4. :O VAD SKALL JAG GÖRA I EN VECKA TILL?!! Hahah lugnt, den vettiga kursen startar på torsdag men ändå. Studera japanska på fritiden har jag ju redan gjort en del - och alla andra vettiga, vuxna ärenden är avklarade. typ.

ööööhhhh... skall bara skriva ett motivationsbrev på engelska om varför jag skall få utbytesstudera i Japan 1 år. TROLOLOLOL det kommer ju aldrig gå men jag är dum och provar ändå xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 jan, 2013 12:46

Borttagen

Avatar


Kintsugi HEJ FINA DU MED!

Du är så välkommen till Kalmar och hälsa på min fina lägenhet och mig!! vår, sommar höst (men nästa vinter drar jag igen =) )

Jag är som sagt som du skriver hemma lääänge (om jag inte lyckas ragga matrosjobb i sommar vilket jag borde sätta mig ner och ta tag i omgående... ehh...)

HAHAHAHA... D kan hjälpa mig med min radar, navigation och mekanikuppgifter? D: Jag börjar få lite ångerst, för att det är för lätt för att jag känner det meningslöst att plugga men så svårt så att ag vet att jag måste plugga för att komma upp i högre betyg på tentan... xD


DET ÄR KLART ATT DET KOMMMER GÅÅ

15 jan, 2013 12:50

Ginny00
Elev

Avatar


Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött.

15 jan, 2013 13:49

Caius
Elev

Avatar


Jag är duktig idag, även fast jag är hemma.
Har mailat några som rekryterar folk till ICA och frågat några grejor.
Har hittills skickat iväg ansökningar till två jobb.
Sitter och väntar på feedback på mina personliga brev till två andra jobb så jag kan skicka iväg dem också.
Ska fylla i lite grejs inne på någon hemsida som är helmysko så jag kan söka ett femte jobb idag också.

Och om jag gör det så har jag nått upp till mitt minimum för idag. Men jag ska nog försöka nå upp till tio sökta jobb idag.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

15 jan, 2013 14:00

Ginny00
Elev

Avatar


vi måste skaffa ett ordentligt lås till vårat badrum.

15 jan, 2013 14:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött.



Har du sett hennes meddelande?

15 jan, 2013 14:16

Neeyum
Elev

Avatar


what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help

15 jan, 2013 14:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help


om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se

15 jan, 2013 14:26

Borttagen

Avatar


Igår på bilden.

A: Elin kan du torka min bänk? *Det var fullt av vatten och färg på den*

Jag: Nej.

A: Men sug kuk då.

Jag: Hellre det.

Aaaaaw, finns det finare konversationer?

15 jan, 2013 14:32

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help


om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se

what
nej
nej
nej
nej
please
nej
jag har inte hennes nummer längre
inte hennes skype
VAD SKA JAG GÖRA

15 jan, 2013 14:34

1 2 3 ... 10123 10124 10125 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.