@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Nessilini: HEEEEJ FINA DU!!!
ps. jag trodde att jag hade introduktionskurs idag men så insåg jag att det bara är vecka 3 nu och inte 4. :O VAD SKALL JAG GÖRA I EN VECKA TILL?!! Hahah lugnt, den vettiga kursen startar på torsdag men ändå. ööööhhhh... skall bara skriva ett motivationsbrev på engelska om varför jag skall få utbytesstudera i Japan 1 år. TROLOLOLOL det kommer ju aldrig gå men jag är dum och provar ändå xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jan, 2013 12:46 |
|
Borttagen
|
Kintsugi HEJ FINA DU MED!
Du är så välkommen till Kalmar och hälsa på min fina lägenhet och mig!! vår, sommar höst (men nästa vinter drar jag igen =) ) Jag är som sagt som du skriver hemma lääänge (om jag inte lyckas ragga matrosjobb i sommar vilket jag borde sätta mig ner och ta tag i omgående... ehh...) HAHAHAHA... D kan hjälpa mig med min radar, navigation och mekanikuppgifter? D: Jag börjar få lite ångerst, för att det är för lätt för att jag känner det meningslöst att plugga men så svårt så att ag vet att jag måste plugga för att komma upp i högre betyg på tentan... xD DET ÄR KLART ATT DET KOMMMER GÅÅ 15 jan, 2013 12:50 |
|
Ginny00
Elev |
Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött.
15 jan, 2013 13:49 |
|
Caius
Elev |
Jag är duktig idag, även fast jag är hemma.
Har mailat några som rekryterar folk till ICA och frågat några grejor. Har hittills skickat iväg ansökningar till två jobb. Sitter och väntar på feedback på mina personliga brev till två andra jobb så jag kan skicka iväg dem också. Ska fylla i lite grejs inne på någon hemsida som är helmysko så jag kan söka ett femte jobb idag också. Och om jag gör det så har jag nått upp till mitt minimum för idag. Men jag ska nog försöka nå upp till tio sökta jobb idag. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 15 jan, 2013 14:00 |
|
Ginny00
Elev |
vi måste skaffa ett ordentligt lås till vårat badrum.
15 jan, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag saknar Avi så mycket att det ibland känns som om hon har dött. Har du sett hennes meddelande? 15 jan, 2013 14:16 |
|
Neeyum
Elev |
what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help
15 jan, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se 15 jan, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Igår på bilden.
A: Elin kan du torka min bänk? *Det var fullt av vatten och färg på den* Jag: Nej. A: Men sug kuk då. Jag: Hellre det. Aaaaaw, finns det finare konversationer? 15 jan, 2013 14:32 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: what vad har jag missat har avi skrivit något nytt help om du drar med musen *som du gör när du kopierar* på hennes första inlägg i det här forumet så får du se what nej nej nej nej please nej jag har inte hennes nummer längre inte hennes skype VAD SKA JAG GÖRA 15 jan, 2013 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen