@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. Avundsjuka är inte ett tillräcklgit starkt ord för det jag känner just nu....på dig som får lyssna alltså.. De är ju gamla så det är typ sista chansen nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 12:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. Avundsjuka är inte ett tillräcklgit starkt ord för det jag känner just nu....på dig som får lyssna alltså.. De är ju gamla så det är typ sista chansen nu. Var oxå snack om att vi skulle se i högstadiet men det blev inställt. Vart fett besviken :< 15 jan, 2013 12:23 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2013 12:29 |
|
Borttagen
|
Jag vill skriva en science-fiction 0.o
15 jan, 2013 12:32 |
|
Borttagen
|
Smutsen kan du få mig att studera med? :O
15 jan, 2013 12:33 |
|
Smutsen
Elev |
15 jan, 2013 12:34 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska vi göra pannkakor
15 jan, 2013 12:35 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2013 12:36 |
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Smutsen: Skrivet av Borttagen: Smutsen kan du få mig att studera med? :O Kanske, jag har mina knep :O... jag står mellan städa lägenheten, stryka, diska, koka te, gå till gymmet och plugga och sitta vid datorn... Man kan göra det mesta utav det samtidigt. Jag brukar sätta upp ett schema i mitt huvud, eller skriva ner. Typ, först ska jag städa så mycket av rummet, sen belönar jag mig själv med té eller choklad eller något annat som jag tycker om, sen kollar jag igenom den sidan i den boken and so on. Man måste belöna sig själv med jämna mellanrum om man vill fortsätta att studera, diska, eller vad man nu ska göra som är viktigt, utan att tappa intresset. Det är så jag gör i alla fall. Som nu, när jag har studerat i tjugo minuter får jag se på en kvart med Starkid 15 jan, 2013 12:41 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. Åh, vad intressant! Önskar verkligen att hon skulle komma till vår skola. Det skulle vara så häftigt och sorgligt på samma gång.
15 jan, 2013 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen