Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10122 10123 10124 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev.


Avundsjuka är inte ett tillräcklgit starkt ord för det jag känner just nu....på dig som får lyssna alltså..

De är ju gamla så det är typ sista chansen nu. Våra lärare anmälde oss typ sista stunden. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jan, 2013 12:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev.


Avundsjuka är inte ett tillräcklgit starkt ord för det jag känner just nu....på dig som får lyssna alltså..

De är ju gamla så det är typ sista chansen nu. Våra lärare anmälde oss typ sista stunden. ^^


Var oxå snack om att vi skulle se i högstadiet men det blev inställt. Vart fett besviken :<

15 jan, 2013 12:23

Borttagen

Avatar


Jag har hittat sången om mitt liv...

http://youtu.be/zvvIPO0P938

15 jan, 2013 12:29

Borttagen

Avatar


Jag vill skriva en science-fiction 0.o

15 jan, 2013 12:32

Borttagen

Avatar


Smutsen kan du få mig att studera med? :O

15 jan, 2013 12:33

Smutsen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Smutsen kan du få mig att studera med? :O

Kanske, jag har mina knep

15 jan, 2013 12:34

Ginny00
Elev

Avatar


Nu ska vi göra pannkakor

15 jan, 2013 12:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Smutsen:
Skrivet av Borttagen:
Smutsen kan du få mig att studera med? :O

Kanske, jag har mina knep


:O... jag står mellan städa lägenheten, stryka, diska, koka te, gå till gymmet och plugga och sitta vid datorn...

15 jan, 2013 12:36

Smutsen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Smutsen:
Skrivet av Borttagen:
Smutsen kan du få mig att studera med? :O

Kanske, jag har mina knep


:O... jag står mellan städa lägenheten, stryka, diska, koka te, gå till gymmet och plugga och sitta vid datorn...

Man kan göra det mesta utav det samtidigt. Jag brukar sätta upp ett schema i mitt huvud, eller skriva ner. Typ, först ska jag städa så mycket av rummet, sen belönar jag mig själv med té eller choklad eller något annat som jag tycker om, sen kollar jag igenom den sidan i den boken and so on. Man måste belöna sig själv med jämna mellanrum om man vill fortsätta att studera, diska, eller vad man nu ska göra som är viktigt, utan att tappa intresset. Det är så jag gör i alla fall. Som nu, när jag har studerat i tjugo minuter får jag se på en kvart med Starkid

15 jan, 2013 12:41

t i l d a
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev.

Åh, vad intressant! Önskar verkligen att hon skulle komma till vår skola. Det skulle vara så häftigt och sorgligt på samma gång.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

15 jan, 2013 12:43

1 2 3 ... 10122 10123 10124 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.