@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Pappa sa precis att jag får pannkakor till lunch
15 jan, 2013 11:30 |
|
Smutsen
Elev |
Den här dagen är toppen. Har suttit och studerat, stickat och kollat på Starkid hela dagen
15 jan, 2013 11:34 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av MizzNina: Alltså. Jag ÄLSKAR att sitta på sorteringsbänken i tvättstugan, med fötterna dinglande och läsa till ljudet av tvättmaskiner, torktumlaren och centrifugen. Det finns nog få saker som är mysigare. och lukten av nytvättade kläder ♥ That too. ♥♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jan, 2013 11:52 |
|
Ginny00
Elev |
Kom nyss på att jag har en massa läxor att ta igen när jag är tillbaka i skolan..
15 jan, 2013 11:59 |
|
Frivolt
Elev |
Upptäckte just att min dator typ tar bort mina bilder utan min tillåtelse! Plus att mina hörlurar just slutade fungera.......Väntar med att kolla ett visst tentaresultat tills imorgon tror jag!!!
15 jan, 2013 12:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag förstår verkligen inte grejen med att en städare skulle köra tåg. HUR tänkte hen? "Jag skall bara köra lite, kan väl inte vara så svårt att stoppa... eller?". Ingen aning hur hon tänkte xD Inte alls? 15 jan, 2013 12:05 |
|
Solkatten
Elev |
I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 12:08 |
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. När jag gick i nian kom det ett par som hade varit där. Kvinnan hade bara varit två år då och mindes inte så mycket men mannen hade varit vuxen och blivit förflyttad mellan tre olika läger. Var hur intressant som helst O: 15 jan, 2013 12:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Smutsen: Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. När jag gick i nian kom det ett par som hade varit där. Kvinnan hade bara varit två år då och mindes inte så mycket men mannen hade varit vuxen och blivit förflyttad mellan tre olika läger. Var hur intressant som helst O: Jag vet inte hur gammal hon var då men det får vi kanske reda på. Min mormor levde under andra väldskriget och hon är ungefär lika gammal; runt 80 och då gick hon i alla fall i skolan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 12:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: I slutet av januari kommer det en gammal tant och berättar som koncentrationlägret. Hon var själv med i det så det ska bli häftigt (eller vad man nu ska säga) att få höra hur det var. Hon var ju då en av dem som lyckades fly och överlev. Avundsjuka är inte ett tillräcklgit starkt ord för det jag känner just nu....på dig som får lyssna alltså.. 15 jan, 2013 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen