@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Ska sitta i receptionen idag, hatar det! Men man får ju ställa upp. Hoppas alla p-automater fungerar som de ska, så jag slipper samtal
15 jan, 2013 09:15 |
|
Solkatten
Elev |
Kan inte bara den här skoldagen vara över? Jag orkar inte. :< Vill bara hem och sova!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 09:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag förstår verkligen inte grejen med att en städare skulle köra tåg. HUR tänkte hen? "Jag skall bara köra lite, kan väl inte vara så svårt att stoppa... eller?".
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jan, 2013 09:31 |
|
MizzNina
Elev |
Alltså. Jag ÄLSKAR att sitta på sorteringsbänken i tvättstugan, med fötterna dinglande och läsa till ljudet av tvättmaskiner, torktumlaren och centrifugen. Det finns nog få saker som är mysigare.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jan, 2013 09:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-15 kl. 09:39
|
|
The Noble Lion
Elev |
15 jan, 2013 09:38 |
|
t i l d a
Elev |
15 jan, 2013 10:14 |
|
Ginny00
Elev |
Woho trodde det här skulle bli en ångestdag men icke
FÖR JAG FÅR GÅ PÅ MULTICON yeee ♥ 15 jan, 2013 10:55 |
|
Smutsen
Elev |
Jag har inga lektioner idag för jag är bäst. Oh yeah
15 jan, 2013 11:02 |
|
lovegood99
Elev |
muuhhaaaahaaa. in svengelska. I' m sitting here in my klassrum...
15 jan, 2013 11:04 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av MizzNina: Alltså. Jag ÄLSKAR att sitta på sorteringsbänken i tvättstugan, med fötterna dinglande och läsa till ljudet av tvättmaskiner, torktumlaren och centrifugen. Det finns nog få saker som är mysigare. och lukten av nytvättade kläder ♥ ![]()
15 jan, 2013 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen