@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Själv kör jag på Alladin Jag trodde du skulle sova?? =) Aladdin var min favvo när jag var liten! Frivolt: Sknheten och odjuret tror jag! Jo det var ju tanken ^^ 15 jan, 2013 00:30 |
|
Borttagen
|
Kan verkligen inte sova. Det stör mig lite. Har plågat mig igenom 2,5 timmes People's Choice Awards, och BARA för att få se Robert Downey Jr. Vinna, självklart.
Men det hjälpte inte direkt mot sömnlösheten :< 15 jan, 2013 04:30 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Störande laggtelefon
"Hm, you must be a Weasley" 15 jan, 2013 06:01 |
|
M4L13
Elev |
imorgon har jag prov
.______________________. och idag är det tisdag, det betyder att det är en bajsdag. först idrott (fast jag älskar idrott lol), sen engelska (._. fast det är lätt lol), sen språk (.___________. fyfan.), sen lunch woho, sen är det nåtjaginteminns, sen är det NO OCH JAG HATAR NO MÅSTE TRÄNA TILL FYSIKPROVET IMORGON DÄR JAG HATAR FYSIK, och sen är det äckelpäckelmatte '-' tisdagar är min hatdag
15 jan, 2013 06:20 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar till helgen... så man får sova länge.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2013 06:34 |
|
Tvilling
Elev |
Mina ögon är tunga som bly.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 jan, 2013 06:56 |
|
Ginny00
Elev |
Det är fil på min filt D: now i have to wash it
15 jan, 2013 07:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Varför skriver man egentligen "Jag är vaken." ?
Jag menar, hör du av dig sover du antingen inte.. 15 jan, 2013 07:28 |
|
gustava
Elev |
Dags att skynda sig till skolan D:
-G 15 jan, 2013 07:31 |
|
Borttagen
|
Jag vill stanna hemma :c
15 jan, 2013 07:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen