Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10117 10118 10119 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Kintsugi:
hahahah jag är så hiiiiimla töntig som sitter och räknar på siffror och allt här. Galleonsamlandet har verkligen tagit fart det här året! Senaste veckan har jag fixat +-5000 galleoner. Yaaaay på den!

Hur orkar du?? XD Det är jätteirriterande att hänga harry inte funkar på vanliga explorer. Men IDAG har jag äntligen fått tillbaka min dator med google chrome ♥


Hahha knepet är väl att spela i zombiemode medan man tittar på film/serie som man sett tusen gånger. ;D Bara någon/ett par timmar varje dag. morgon och kväll eller såååå annars är det ju skittrist!

Ikväll hade jag idrottsgalan och jag ville ju bara få veta priserna så när alla var pinsamma, drog dåliga skämt och publikens tystnad fick galan att rasa så grävde jag ner mig i hänga harry safari är rätt nice ändå

Ahh! =D SMART.

=) - just like themarauder

14 jan, 2013 23:34

Terrakowski
Elev

Avatar


Nu blir det sängen, sov gott, gott folk! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

14 jan, 2013 23:41

themarauder
Lärare

Avatar


Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?

=) - just like themarauder

14 jan, 2013 23:42

Borttagen

Avatar


Mina galna hamstrar bestämmer sig för att gå upp när jag ska gå och sova. Inte okej :<

Dessutom tycker de om att klättra upp på sina små hus och hoppa därifrån. Det är så stört, men så gulligt! xD

14 jan, 2013 23:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?


Doctor who : D
Eller någon disneyfilm!!!

15 jan, 2013 00:01

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?


Doctor who : D
Eller någon disneyfilm!!!

Disney låter väldigit tilltalande =D

=) - just like themarauder

15 jan, 2013 00:03

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?


Själv kör jag på Alladin Mest för musiken ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

15 jan, 2013 00:05

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?


Doctor who : D
Eller någon disneyfilm!!!

Disney låter väldigit tilltalande =D


låter braa!! vilken blir det?

15 jan, 2013 00:05

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Terrakowski:
Skrivet av themarauder:
Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll?


Själv kör jag på Alladin Mest för musiken ^^

Jag trodde du skulle sova?? =)
Aladdin var min favvo när jag var liten!

Frivolt: Sknheten och odjuret tror jag!

=) - just like themarauder

15 jan, 2013 00:07

Frivolt
Elev

Avatar


themarauder Åh, bra val Den va längesen jag såg nu! Okej, det var längesen jag såg en disneyfilm i huve taget!

15 jan, 2013 00:26

1 2 3 ... 10117 10118 10119 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.