@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: hahahah jag är så hiiiiimla töntig som sitter och räknar på siffror och allt här. Galleonsamlandet har verkligen tagit fart det här året! Hur orkar du?? XD Det är jätteirriterande att hänga harry inte funkar på vanliga explorer. Men IDAG har jag äntligen fått tillbaka min dator med google chrome ♥ Hahha knepet är väl att spela i zombiemode medan man tittar på film/serie som man sett tusen gånger. ;D Bara någon/ett par timmar varje dag. morgon och kväll eller såååå Ikväll hade jag idrottsgalan och jag ville ju bara få veta priserna så när alla var pinsamma, drog dåliga skämt och publikens tystnad fick galan att rasa så grävde jag ner mig i hänga harry Ahh! =D SMART. =) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:34 |
|
Terrakowski
Elev |
14 jan, 2013 23:41 |
|
themarauder
Lärare |
14 jan, 2013 23:42 |
|
Borttagen
|
Mina galna hamstrar bestämmer sig för att gå upp när jag ska gå och sova. Inte okej :<
Dessutom tycker de om att klättra upp på sina små hus och hoppa därifrån. Det är så stört, men så gulligt! xD 14 jan, 2013 23:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Doctor who : D Eller någon disneyfilm!!! 15 jan, 2013 00:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Doctor who : D Eller någon disneyfilm!!! Disney låter väldigit tilltalande =D =) - just like themarauder 15 jan, 2013 00:03 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Själv kör jag på Alladin 15 jan, 2013 00:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Doctor who : D Eller någon disneyfilm!!! Disney låter väldigit tilltalande =D 15 jan, 2013 00:05 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Hmm... vilken film/serie ska man somna till ikväll? Själv kör jag på Alladin Jag trodde du skulle sova?? =) Aladdin var min favvo när jag var liten! Frivolt: Sknheten och odjuret tror jag! =) - just like themarauder 15 jan, 2013 00:07 |
|
Frivolt
Elev |
themarauder Åh, bra val
15 jan, 2013 00:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen