@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) Känner mig ganska trött och ska nog gå till sängs snart =) Jag har kul, har du? Hahaha!! =D jag är också trött! Och då är allt lite extra kul! Det är som roligast då Såg just slutet av gossip girl och är inte alls nöjd =( =) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:09 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) Känner mig ganska trött och ska nog gå till sängs snart =) Jag har kul, har du? Hahaha!! =D jag är också trött! Och då är allt lite extra kul! Det är som roligast då Såg just slutet av gossip girl och är inte alls nöjd =( Sådant är tråkigt 14 jan, 2013 23:12 |
|
Kaiia
Elev |
14 jan, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
Kaiia
In i sängen med dig snart! Anyway. Jag hoppas att det funkar för dig att sova, utan att du oroar dig! ♥ 14 jan, 2013 23:15 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaiia In i sängen med dig snart! Anyway. Jag hoppas att det funkar för dig att sova, utan att du oroar dig! ♥ Men inte än D: Tack, det hoppas jag med helt ärligt xD ![]() ![]()
14 jan, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: In i sängen med dig snart! Anyway. Jag hoppas att det funkar för dig att sova, utan att du oroar dig! ♥ Men inte än D: Tack, det hoppas jag med helt ärligt xD Nej jag vet Jag håller tummarna för dig 14 jan, 2013 23:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahahah jag är så hiiiiimla töntig som sitter och räknar på siffror och allt här. Galleonsamlandet har verkligen tagit fart det här året!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2013 23:19 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: hahahah jag är så hiiiiimla töntig som sitter och räknar på siffror och allt här. Galleonsamlandet har verkligen tagit fart det här året! Hur orkar du?? XD Det är jätteirriterande att hänga harry inte funkar på vanliga explorer. Men IDAG har jag äntligen fått tillbaka min dator med google chrome ♥ =) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:31 |
|
Kaiia
Elev |
14 jan, 2013 23:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: hahahah jag är så hiiiiimla töntig som sitter och räknar på siffror och allt här. Galleonsamlandet har verkligen tagit fart det här året! Hur orkar du?? XD Det är jätteirriterande att hänga harry inte funkar på vanliga explorer. Men IDAG har jag äntligen fått tillbaka min dator med google chrome ♥ Hahha knepet är väl att spela i zombiemode medan man tittar på film/serie som man sett tusen gånger. ;D Bara någon/ett par timmar varje dag. morgon och kväll eller såååå Ikväll hade jag idrottsgalan och jag ville ju bara få veta priserna så när alla var pinsamma, drog dåliga skämt och publikens tystnad fick galan att rasa så grävde jag ner mig i hänga harry ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2013 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen